Täyden palvelun hyvinvointikeidas BeAlive Health Club avaa ovensa Töölössä

Täyden palvelun hyvinvointikeidas BeAlive Health Club avaa ovensa Töölössä. Scandic Park Helsinki –hotellin yhteydessä toimiva hyvinvointikeskus on remontoitu kesän aikana lattiasta kattoon. Avajaisia vietetään torstaina 28.9.

BeAlive Health Clubin omistaja Johanna Muhonen

Laatuun ja jäseniinsä panostava klubi satsaa kokonaisvaltaiseen palveluun. ”Kuntosali, personal training- ja fysioterapiaohjaukset, hieronnat ja kosmetologipalvelut hoituvat kätevästi vaikka saman päivän aikana tutussa, viihtyisässä ympäristössä”, kertoo BeAlive Health Clubin omistaja, liikunta-alan ammattilainen Johanna Muhonen.

Tarkoin valittu henkilökunta koostuu Johannan jo aiemmin tuntemista hyvinvoinnin ammattilaisista. ”Yhtenäisen tiimin ansiosta pystymme tarjoamaan eksklusiivista asiakaspalvelua. Henkilökuntamme on motivoitunutta, ja nauttii aidosti henkilökohtaisesta asiakaspalvelusta. Meille on tärkeää, että asiakas kokee olevansa lämpimästi tervetullut joka kerralla, olipa hän kokematon kuntoilija tai jo vuosia kuntosalilla viettänyt konkari. Treenin lisäksi meille voi tulla myös vain rentoutumaan ja vaihtamaan kuulumisia muiden klubilaisten kanssa”, Johanna iloitsee.

Myös fitnessmallina tunnettu Muhonen on ideoinut klubille uudenlaisen ryhmäliikuntamuodon. Maksimissaan neljän hengen ryhmät takaavat asiakkaalle yksilölliset ja rauhalliset liikuntatunnit. ”Pienryhmätunnit tulevat olemaan tärkeä osa kuntosalin toimintaa myös bisnesmielessä. Neljän hengen pienryhmätunnit ovat uudenlainen tapa tarjota ryhmäliikuntaa henkilökohtaisemmassa muodossa. Tunneille on mahdollista osallistua myös ilman jäsenyyttä”, Johanna paljastaa.

Jäseniksi laatua ja yksilöllistä palvelua arvostavia ihmisiä

Asiakkaiden viihtyvyyteen kiinnitetään erityistä huomiota. Kaikki yksityiskohdat on mietitty valmiiksi asiakasta ajatellen. ”BeAlive Health Club on ekslusiivinen ja kaunis kuntosali, jossa on laadukkaat, Technogymin uutuuslaitteet ja välineet sekä inspiroivat treenimahdollisuudet. Meiltä asiakas saa käyttöönsä treeni­- ja kylpypyyhkeet, kosmetiikkasarjat, hiustenhoitotuotteet ja treenijuomat. Sijaintimme Helsingin keskustassa on oleellinen. Tarjoamme myös parkkipaikat asiakaskäyttöön treenin ajaksi, mikä on Helsingin keskustassa harvinaista”, kertoo Muhonen.

Klubin kuukausijäsenyys maksaa 189-329 euroa kuussa. Päiväsaikaan voi treenata edullisemminkin ja myös senioreille on tarjolla halvempi hinta. Kallein premium-jäsenyys sisältää muun muassa useita ohjaajatapaamisia, hierontoja ja kosmetologikäyntejä. Hintaan kuuluvat myös itse valmistetut proteiinismoothiet, proteiinipatukat, oma säilytyslokero, kylpytakki sekä treenivaatteiden pesu ja säilytys.

Aikaisemmin Imperial Health Club –nimellä toiminut klubi panostaa myös laajentumiseen. Tarkoitus on laajentaa toimintaa niin Suomessa kuin ulkomaillakin, aluksi esimerkiksi Lontooseen. Kasvussa auttavat varmasti myös BeAlive Health Clubiin uskovat jäsenet: klubin tunnetuimmat treenaajat ovat Mikko Leppilampi ja Minttu Räikkönen.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Mellakka Helsinki / Anu Makkonen
040 595 4777 / anu@mellakkahelsinki.fi

Töölönkatu 21
00260, Helsinki
info@bealive.fi

BeAlive Health Clubin omistaja Johanna Muhonen

Töölönkatu 21

+358 400 896 949http://bealive.fi

BeAlive Health Club on uniikki hyvinvointikeidas Helsingin Töölössä, joka huolehtii asiakkaidensa hyvinvoinnista kokonaisvaltaisesti ja suurella sydämellä. BeAlive Health Club tarjoaa monipuolisia liikunta- ja hyvinvointipalveluita, jotka auttavat sinua pääsemään elämäsi kuntoon.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi