Sunborn Saga Oy

Teatteri saapuu Kylpylään - kaksi seudun vetonaulaa yhdistää voimansa

Kaksi Turun seudun tunnettua vetonaulaa on tekemässä uuden aluevaltauksen, kun Sunborn ja Linnateatteri aloittavat yhteistyön. Avauksena Naantalin Kylpylä ja Linnateatteri tuovat syksyyn 2016 ennennäkemättömän teatteriesityksen “Erittäin hyvä ilta”. Marraskuussa ensi-iltansa saavassa näytelmässä ovat puitteet, tarina ja lavakarisma taatusti kohdillaan. Räjähdysherkän tilannekomedian näyttämönä on Naantalin Kylpylän tapahtumaravintola Paviljonki, käsikirjoituksesta vastaa Antto Terras ja näytelmän ohjaa Linnateatterin tuleva taiteellinen johtaja Kalle Lamberg. Rooleissa loistavat Linnateatterin lavalla useasti nähdyt Valtteri Roiha ja Miska Kaukonen. Luvassa on siis erittäin hyvää viihdettä - kylpylämiljöössä.
Kalle Lambergin ohjaamassa uutuusnäytelmässä rooleissa loistavat Miska Kaukonen ja Valtteri Roiha.

Naantalin Kylpylään oma uutuusnäytelmä

Naantalin Kylpylä sukeltaa syksyllä näyttämötaiteen maailmaan, kun Sunborn ja Linnateatteri tarjoavat asiakkailleen monipuolista pikkujouluohjelmaa. Show saa ensi-iltansa marraskuussa 2016. Kylpylän viihdetarjontaan ovat live-musiikki, musikaalit ja esimerkiksi stand-up kuuluneet jo pitkään, mutta nyt kaivattiin jotain tuoretta ja ainutlaatuista, kertoo Sunborn Hotels & Restaurants myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen. Juuri meille tuotettu ja räätälöity, uusi näytelmä vastasi tähän tarpeeseen, hän jatkaa.

Kun yhteistyökumppania pohdittiin, laadukkaaksi tiedetyt produktiot, suositut show & dinner -illat ja toisaalta monivuotinen kokemus erilaisista tuotannoista nostivat Linnateatterin kirkkaasti ykkösvaihtoehdoksi, Hakkarainen toteaa. Kun Linnateatteri saatiin mukaan, idea kylpyläteatterista lähti todella lentoon. Nyt voimme tarjota entistä monipuolisempia elämyksiä asiakkaillemme ja toisaalta mahdollistaa suositut show & dinner -kattaukset niin yksittäisille vieraille kuin isoillekin ryhmille. Ensi-ilta osuu vieläpä sopivasti pikkujoulukauteen - yritysryhmille tämä on vaivaton ja varmasti toimiva illanviettotapa, varsinkin kun näytöksen jälkeen iltaa voi kylpylällä jatkaa bilebändin tahdissa, Hakkarainen hehkuttaa.

Linnateatteri tuottaa Erittäin hyvän illan

Näytelmän teemaa alettiin pohtia jo keväällä ohjaaja Kalle Lambergin kanssa. Lamberg kertoo, että lähtökohtana oli laajentaa myös Linnateatterin ohjelmistoa ajallisesti tiiviimmällä, mutta yhtä toimivalla näytelmällä, jotta asiakkailla olisi enemmän vaihtoehtoja, joista valita itselle mieleisin illanviettotapa. Hyvillä yhteistyömuodoilla saadaan tyytyväisiä asiakkaita, mikä on teatterimme tavoitteena, Lamberg summaa.

Lopputulos on taattua Linnateatteria: Räjähdysherkkä tilannekomedia kertoo kahdesta esiintyjästä matkalla keikalle, jonka piti mennä aivan toiseen osoitteeseen. Kun tien päälle on päästetty kaksi vähemmän ammattilaista koheltajaa, mahtuu reissuun jos jonkinmoista mutkaa ja yllätystä itse keikasta puhumattakaan. Jos sinne ikinä edes päästään. Näistä kavereista kun ei koskaan tiedä. Ainoa mikä on varmaa, on erittäin hyvä ilta, kunhan pokka vain pitää. Ja mitäpä muuta voisi odottaa, kun rooleissa loistavat Miska Kaukonen ja Valtteri Roiha, Lamberg nauraa.

Ensi-iltanäytös on 18.11. Yhteensä näytöksiä on seitsemän aina perjantaisin ja lauantaisin. Elämyksellistä teatteri-iltaa voi täydentää show & dinner -paketilla tai kokonaisella kylpylälomalla. Myös erilaisiin tilaisuuksiin - yritysjuhliin, pikkujouluihin, synttäreihin, luokkakokouksiin - tämä on hauska vaihtoehto. Kaikki voivat nauttia rennosti illan ohjelmasta tarjoiluineen, ja esitys nostaa taatusti tunnelman kattoon, Hakkarainen ja Lamberg lupaavat.

"ERITTÄIN HYVÄ ILTA"
Käsikirjoitus: Antto Terras
Ohjaus: Kalle Lamberg
Rooleissa: Miska Kaukonen, Valtteri Roiha
Tuotanto: Linnateatteri

Näytökset Naantalin Kylpylän tapahtumaravintola Paviljongissa:

perjantai 18.11.
lauantai 19.11.
perjantai 25.11.
lauantai 26.11.
perjantai 2.12.
lauantai 3.12.
perjantai 9.12.

Lisätiedot:

Joni Hakkarainen
Myynti- ja markkinointijohtaja
Sunborn Hotels & Restaurants
Puh.: 044 556 6285
Email: joni.hakkarainen@sunbornhotels.com

Janne Jämsä
Tuottaja
Linnateatteri
Puh.: 040 689 0048
Email: Janne.jamsa@linnateatteri.fi

Kuvat

Lataa
Erittäin hyvä ensi-ilta on Naantalin Kylpylässä 18.11.2016.
Lataa
Kylpyläteatterista voivat nauttia sekä kylpylän asukkaat että muut vieraat, yritys- ja juhlaryhmät mukaanlukien.

Sunborn Saga Oy
Juhana Herttuan puistokatu 23
20100 Turku

Linnateatteri on vuodesta 2003 toiminut turkulainen ammattiteatteri. Katsojaluvuissa mitattuna viime kaudella Linnateatterissa kävi lähes 110 000 katsojaa.Teatterin taiteellisena johtajana toimii elokuun alkuun asti Petteri Summanen, minkä jälkeen puikkoihin tarttuu Kalle Lamberg.

Naantalin Kylpylä on maankuulu kylpylä- ja kongressihotelli meren rannalla, Naantalin idyllisen vanhan kaupungin kyljessä. Kylpylä on osa Sunborn Saga Oy:tä, joka tunnetaan erityisesti kylpylätoiminnan pioneerina ja laadukkaiden ravintolapalveluiden tuottajana. Yritykseen kuuluvat Naantalin Kylpylä ja Ruissalon Kylpylä ravintoloineen, Kuntoutuskeskus Ruissalo sekä ravintolat Pinella, Naantalin Kaivohuone ja Rantaravintola.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sunborn Saga Oy

Kuntoutus ei ole vain eläkeläisten juttu - Kuntoutuskeskus Ruissalossa ylläpidetään työkykyä ja pidennetään työuria22.10.2019 09:00:00 EEST | Uutinen

Kuntoutuskeskus Ruissalossa on vuosikymmenten osaaminen kuntoutuksesta. Työelämän muutoksia ei ole turkulaisessa yrityksessä tyydytty vain seuraamaan, vaan keskuksessa panostetaan nyt erityisesti ennakoivaan ja ennaltaehkäisevään kuntoutukseen, jolla tuetaan työssäjaksamista kaikissa ikäluokissa. Uusimpana tavoitteena on yritysten ja terveydenhuollon ammattilaisten yhdistäminen, jotta kaikilla olisi kattavaa tietoa erilaisista, kustannustehokkaista työkaluista henkilöstön työssäjaksamisen tukemiseen. Palveluiden kehittämistä Kuntoutuskeskuksessa luotsaa terveystieteiden tohtori Birgitta Ojala.

Naantalin ja Ruissalon Kylpylään uusi hotellinjohtaja Petter Lillvik palasi Suomeen 18 ulkomaanvuoden jälkeen3.10.2019 09:25:57 EEST | Tiedote

Kokkolalaislähtöinen Petter Lillvik aloitti Sunborn Saga Oy:n operatiivisena hotellinjohtajana syyskuussa. Tehtävä toi hänet töihin Suomeen ensi kertaa lähes kahden vuosikymmenen jälkeen. Lillvikin ensimmäinen hotellipesti oli aikoinaan Turussa – nyt ympyrä sulkeutuu, kun hän ryhtyy vastaamaan Ruissalon ja Naantalin Kylpylöiden ja niihin kuuluvien ravintola- ja kahvilayksiköiden päivittäisestä johtamisesta ja kehittämisestä turkulaisessa Sunborn Saga Oy:ssä.