Oy Teboil Ab

Teboil Kaakkurinhovi avaa ovensa Oulun Kaakkurissa

Teboil tuo uudistetun palvelukonseptinsa Ouluun avaamalla uusimman lippulaivansa Oulun Kaakkurissa 16.10.2008. Asemasta rakentuu lähialueen palvelukeskus, jonka ytimessä on K-market. Palvelukokonaisuuteen kuuluu myös 200-paikkainen kahvila-ravintola sekä Rolls-hampurilaisravintola. Asema työllistää 30 henkilöä ja se palvelee niin 4-tien käyttäjiä kuin paikallisia asukkaita läpi vuorokauden.

Kaakkurinhovi toteuttaa Teboilin konseptimuutosta, jossa Teboil uudistaa noin 70 asemansa sisäkaupan yhteistyössä Keskon ja Rollsin/Jokesin kanssa. K-Plussa-yhteistyön myötä Teboil Kaakkurinhovin asemalla voi kerryttää myös K-Plussa-pisteitä kaikista ostoksista lukuun ottamatta Veikkausta – myös liikennepolttonesteistä.

- Uudistukset heijastavat öljyalan muutospaineita sekä asiakkaiden muuttuneita tarpeita. Jatkossa polttonestekaupan merkitys huoltamoliiketoiminnassa tulee pienentymään. Huoltamokaupan tulevaisuus on sisäkaupan kehittämisessä, toteaa liiketoimintajohtaja Ari Rajala Teboilista.

K-marketin lisäksi tilavan kahvila-ravintolan monipuolisessa valikoimassa on tarjolla kahvila-tuotteiden lisäksi kotoinen lounasbuffet päivittäin vaihtuvalta ruokalistalta, Rolls-hampurilaisateriat sekä á la carte -annokset. Lapsille on oma menu.

- Kiireisessä elämänrytmissä huoltamo on vaivaton asiointipaikka. Uskon, että Kaakkurinhovin aseman uudella palvelukonseptilla pystymme entistä paremmin vastaamaan asiakkaittemme odotuksiin, sanoo Ari Rajala.

Teboililla on ennestään Oulussa 3 huoltamoa ja 2 automaattiasemaa sekä useita raskaan kaluston D-automaatteja. Uusi Kaakkurinhovin liikenneasema täydentää Teboilin vahvaa palvelutarjontaa Oulussa.

- Teboil Kaakkurinhovin ratkaisut ovat toimivia. Täällä on helppo asioida. K-market tuo asiakkaillemme laajan valikoiman päivittäistavaroita ja myös arvostetut Pirkka-tuotteet. Meillä voit käydä syömässä tai hampurilaisella halutessasi vaikkapa keskellä yötä. Meiltä saat aina lähialueen parasta palvelua, lupaa liikenneasemapäällikkö Marko Hoikkaniemi.

Teboil Kaakkurinhovi palvelee myös ammattiliikennettä. Aseman D-automaatista voi tankata dieseliä, moottoripolttoöljyä ja AdBlue®-ureavesiliuosta. Teboil Kaakkurinhovin osoite on Kaakkurinkulma 1. Asema on auki 24h.

Lisätietoja: Oy Teboil Ab, liiketoimintajohtaja Ari Rajala, puh. 0400 723 561

Oy Teboil Ab ( www.teboil.fi ) on täydenpalvelun öljytalo ja Suomen toiseksi suurin öljy-yhtiö, joka harjoittaa öljy- ja energiatuotteiden markkinointia, myyntiä ja jakelua. Yhtiöllä on valtakunnallinen 568 liikepaikan huoltamo- ja D-automaattiverkosto. Yhtiön liikevaihto vuonna 2007 oli 1,7 miljardia euroa. Teboil kuuluu Lukoil-konserniin, joka on maailman suurimpia öljy-yhtiöitä. Yhtiöllä on toimintaa 30 maassa ja se on noteerattu Lontoon pörssissä.

Oy Teboil Ab
Plaza Loiste, Äyritie 20
01510 VANTAA

020 470 01http://www.teboil.fi/

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Oy Teboil Ab

Teboil jatkaa huoltamoidensa uudistamista ja lanseeraa Shop&Deli -konseptin2.11.2009 12:27:22 EET | Tiedote

LEHDISTÖTIEDOTE, julkaisuvapaa 02.11.2009. Teboilin viime vuonna käynnistämä huoltamoiden konseptiuudistus täydentyy, kun Helsingin Munkkivuoressa avattiin viikonloppuna ensimmäinen Teboil Shop&Deli myymälä-kahvila. Tavoitteena on vahvistaa Teboil-huoltamoverkoston palvelukykyä myös sisätiloiltaan pienillä asemilla ja sitä kautta vastata kuluttajien muuttuneisiin ostotottumuksiin.

Teboil keskittyy huoltamoverkostonsa uudistamiseen ja vaihtaa mainostoimistoa - Matalasuhdanne kaventaa kuluttajien kukkaroa ja muuttaa voimakkaasti ostotottumuksia30.3.2009 09:10:08 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 30.3.2009. Huolimatta bensiininkulutuksen pienentymisestä ja laman aiheuttamasta ulkona ruokailun vähentymisestä, Teboil uskoo yhä huoltamotoiminnan tulevaisuuteen ja jatkaa panostustaan huoltamoverkostonsa kehittämiseen. Viime vuonna alkaneen asemauudistamisen pilot-vaiheesta on siirrytty nyt toteutusvaiheeseen, missä Teboil-huoltamoiden palvelun tarjontaa kehitetään ja ilmettä kirkastetaan.