Technopolis palkittiin taloudellisesti menestyneenä innostavana työpaikkana

LEHDISTÖTIEDOTE 3.2.2016 klo 8.00. Technopolis on saavuttanut Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustuksen henkilöstötutkimuksia tekevältä Corporate Spiritiltä. Kauppalehti palkitsi Technopoliksen tunnustuksen saaneiden yritysten joukosta taloudellisesti menestyneenä ja innostavana työpaikkana 2.2.2016.

Corporate Spirit toteutti laajan henkilöstökyselyn Technopoliksessa keväällä 2015. Technopolis saavutti toiseksi parhaan tuloksen AA+, jonka ansaitsee vuosittain noin 9 % henkilöstötutkimuksen toteuttaneista yrityksistä.

Corporate Spiritin mukaan Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustus myönnetään yrityksille, joissa on panostettu henkilöstön omistautuneisuuteen ja onnistuttu luomaan yrityksestä innostava työpaikka.  ”Technopoliksessa henkilökunnan sitoutuminen ja omistautuminen ovat suomalaisten asiantuntijaorganisaatioiden vertailuryhmää selvästi parempia. Technopoliksen työntekijät ajattelevat positiivisesti yrityksen tulevaisuudesta, luottavat ylimpään johtoon ja kokevat palkitsemisjärjestelmän reiluksi”, toteaa Corporate Spiritin tutkimuspäällikkö Terhi Giorgiani.

”On hienoa saada ulkopuolisen tahon tunnustus siitä, minkä olemme jo itse tienneet kauan. Innostava ja positiivinen yrityskulttuuri ei synny ilman määrätietoista työtä ja yhteisiä arvoja. Tuloksia syntyy siitä, että työntekijöillä on kannustavat tavoitteet ja onnistumisista palkitaan. Työntekijän ja yrityksen arvojen yhteensopivuus on meillä keskiössä rekrytoinnista alkaen”, sanoo Technopoliksen toimitusjohtaja Keith Silverang.

Lisätietoja:

Keith Silverang
p. 040 566 7785

Technopolis tarjoaa parhaan osoitteen yritysten toimintaan ja menestykseen viidessä maassa Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yritys kehittää, omistaa ja hallinnoi 20 älykästä yrityskeskittymää ja tarjoaa moderneja muuntojoustavia tiloja sekä palveluita. Technopoliksen ydinarvona on jatkuvasti ylittää asiakkaiden odotukset tarjoamalla erinomaiset puitteet ja ratkaisut 1 700 yritykselle ja 47 000 työntekijälle Suomessa, Norjassa, Virossa, Venäjällä ja Liettuassa. Technopolis Oyj osake (TPS1V) on listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssiin.