Tecnotree Oyj:n toimitusjohtaja Padma Ravichander ostaa 15 miljoonaa osaketta Fitzroy Investments Limitediltä

Tecnotree: Toimitusjohtaja Padma Ravichander on tänään tehnyt sopimuksen, jonka mukaan Fitzroy Investments Limited ("Fitzroy") myy 15 miljoonaa Tecnotreen osaketta Padma Ravichanderille kauppahinnalla, joka vastaa Nasdaq Helsingin pörssissä noteerattua Tecnotreen osakkeen 10 päivän liukuvaa keskiarvoa.”

Näiden osakkeiden myynti toteutetaan useissa erissä ja se saatetaan päätökseen syyskuuhun 2022 mennessä. Osapuolet ovat sitoutuneet säännösten mukaisesti tiedottamaan yksittäisten kauppojen toteutumisesta.

“Tecnotree on salkkumme parhaiten tuottanut sijoitus. Tarkoituksenamme on pysyä Tecnotreen suurimpana yksittäisenä osakkeenomistajana ja ylläpitää pitkäaikaista suhdetta Tecnotreehen. Nyt meille kuitenkin tarjoutui strateginen mahdollisuus myydä 15 miljoonaa osaketta Ravichanderille, joka on yksi Tecnotreen viimeaikaisen menestyksen avaintekijöistä. Haluamme tällä kaupalla ilmaista kiitollisuutemme ja sitoutumisemme arvokkaan yhteistyön jatkamiseen Padman kanssa", sanoi Neil Macleod, Fitzroy Investments Limitedin johtaja ja Tecnotreen hallituksen puheenjohtaja.

“Tecnotreen tarkoituksena on viedä suomalaista 5G huipputeknologiaa ja -osaamista maailmalle. Meillä on selkeä kasvustrategia. Luomme yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa kestäviä digitaalisia ekosysteemeitä. Kauppa Fitzroyn kanssa tukee yhteistä pitkän aikavälin sitoutumistamme digitaalisen strategiamme toteuttamiseen”, sanoi Padma Ravichander, Tecnotreen toimitusjohtaja.

Padma Ravichander, CEO Tecnotree OYJ
Email: marketing@tecnotree.com

Ganymed Robotics Raises €21M to Complete the Development of Its Next Generation Surgical Robot and Prepare for a Commercial Launch7.7.2022 09:00:00 EEST | Press release

Ganymed Robotics, a developer of computer vision software and robotics technologies for orthopedic surgeons, announced it has raised €21 million in the oversubscribed first close of its Series B funding. The round was led by Cathay Health, with participation of Credit Mutuel Innovation, Kurma Partners, BNP Paribas Développement and internationally renowned surgeons. The funding will be used to: - Support Ganymed’s expansion in France and in the United States; - Finalize the industrial development of its surgical robotic assistant for knee arthroplasty (TKA); - Accelerate regulatory and marketing developments across geographies; - Diversify the innovation product pipeline. Since inception in 2018, Ganymed Robotics has experienced a rapid growth. In collaboration with world-class clinicians, it has validated its proprietary algorithms and collected unique in vivo data via a 100-patient observational study, successfully completed functional prototype tests, initiated industrialization of