Tecnotree palkittiin vuoden muutoksentekijänä

Vuoden muutoksentekijänä palkitaan teknologiatoimittaja Tecnotree Espoosta. Yhtiön tarjoamat ratkaisut ovat tärkeässä asemassa tuottamassa innovatiivisia suomalaisia palveluja tukemaan kasvua kehittyville markkinoille. Tecnotreen 5G yhteensopivat tuotteet ja ratkaisut on saavuttaneet vakiintuneen aseman maailmanlaajuisesti Euroopassa, Latinalaisessa Amerkikassa, Lähi-Idässä, Afrikassa ja Aasiassa. Näillä ratkaisuilla telecom toimijat ja heidän asiakkaansa saavat käyttöönsä edistyneitä digitaalisia palveluita liittyen terveydenhuoltoon, koulutukseen ja maksupalveluihin.

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20220518005761/fi/

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä mms.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Tecnotree Padma Ravichander and Minna Heusala of the Stock Exchange Foundation at the Stock Exchange Gala on May 17, 2022. Picture taken by Tuomas Pietinen. (Photo: Business Wire)

”Jatkuva muutos on yksi keskeisistä tekijöistä liiketoiminnassamme. Viimeisen kymmenen vuoden aikana olemme siirtyneet ketterään toimintamalliin, joka on mahdollistanut jatkuvan innovoinnin ja auttanut meitä toimittamaan maailmanluokan ratkaisuita asiakkaillemme. Näin olemme saavuttaneet jatkuvan ja kestävän liiketoiminnan kasvun. Tämä yhtiön sisäinen muutos on myös tuottanut osakkeenomistajillemme viime vuosina hyvää tuottoa oman pääoman ja osakekohtaisen tuloksen osalta.

Visiomme on "vahvistaa digitaalisesti yhteydessä olevia yhteisöjä" ja tuoda asiakkaillemme kestävää ja osallistavaa kehitystä digitaalisen alustamme, ohjelmistojemme ja palveluidemme kautta. Ratkaisuidemme perusajatus on mahdollistaa telecom sektorin palveluiden laajentaminen eurooppalais-suomalaisilla innovaatioilla. Olemme ylpeitä voidessamme todeta, että digitaaliset tuotteemme ovat saaneet hyväksynnän kehittyvillä markkinoilla. Se on osoitus että lähestymistapamme mahdollistaa esimerkiksi terveydenhuollon, koulutuksen ja rahoituspalveluiden tuomisen perinteisten puhe ja datayhteyksien rinnalle telecom yritysten palvelutarjontaan. Näin olemme mukana edistämässä taloudellista yhdenvertaisuutta, palveluiden yleistä saatavuutta, kehitystä ja kasvua näillä markkinoilla ja pystymme pienentämään kulttuurillista ja taloudellista kuilua alueilla."

TECNOTREE LYHYESTI

Tecnotree on kokonaisvaltaisten, digitaalisten liiketoiminnan hallintaratkaisujen (full stack) toimittaja operaattorikentässä. Kattava avoimeen lähdekoodiin perustuva tuoteportfoliomme kattaa liiketoimintaprosessit ja tilausten hallintapalvelut, mahdollistaen laajan digitaalisen kehityksen teleoperaattoreiden sekä muiden digitaalisten palveluntarjoajien tarpeisiin.

Tecnotreen tuotteet ja ratkaisut on suunniteltu innovoimaan olemassa olevia ja uusia teknologioita. Ne tarjoavat viestintäpalveluntarjoajille mahdollisuuden kaupallistaa palvelupaketteja yksilöllisten käyttökokemusten saamiseksi. Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V. Tecnotreen tuotteista ja sovellusalustoista hyötyy yli 800 miljoonaa tilaajaa maailmanlaajuisesti.

Tutustu lisää www.tecnotree.com.

Danielle Hines
tecnotree@libertycomms.com

ADVA Optical Networking SE: ADVA Optical Networking SE to enter into negotiations for a domination agreement or domination and profit and loss transfer agreement with Acorn HoldCo, Inc.7.7.2022 01:15:00 EEST | Press release