Avidly Oyj

Teea Björklund Avidly Suomen operatiiviseksi johtajaksi. “Markkinointi voi olla yhtä aikaa strategista ja taktista.”

Jaa
Markkinoinnin palvelutoimisto Avidly on nimittänyt Suomen operatiiviseksi johtajaksi 1.1.2019 alkaen Teea Björklundin. Björklund nousee tehtävään yhtiön sisältä, jossa hän on aiemmin toiminut asiakkuusjohtajana ja viimeksi mainonnan liiketoiminnasta vastaavana johtajana.

Teea Björklundin lisäksi yhtiö nimitti norjalaisen Ingunn Bjørun yhtiön kansainvälisestä liiketoiminnasta vastaavaksi operatiiviseksi johtajaksi.

Björklund on keskittynyt Avidlyllä erityisesti kuluttaja-asiakkuuksiin, joista hänellä on kattava kokemus. Björklundin tausta on Valion markkinoinnissa, jossa hän toimi eri tehtävissä lähes 15 vuotta. Työssään hän on huomannut markkinoinnin roolin muutoksen.

– Markkinointia ostetaan yhä enemmän palveluna ja asiakkaat haluavat tiiviimpää kumppanuutta toimiston kanssa. Olen ilolla tervehtinyt myös kehitystä, jossa markkinointi on lähempänä liiketoimintaa ja se nähdään investointina kasvuun.

Markkinoinnin tarjoaminen palveluna on myös Avidlyn toiminnan ytimessä. Kumppanuutta ja yhteistyömalleja kehitetään ketterien menetelmien myötä yhä avoimempaan ja liiketoimintalähtöisempään suuntaan, Björklund kertoo.

– Samalla, kun markkinoinnin on oltava yhä strategisempaa, sen taktisen puolen ja reagoinnin on oltava yhä ketterämpää. Näiden yhdistämiseen perustuu myös uusi asiakaslupauksemme tomorrowbound: tarvitaan selkeä strateginen päämäärä mutta  matkalla voidaan hakea ketterästi uusia luovia keinoja.

– Luovuuden merkitys tulee korostumaan Avidlyn liiketoiminnassa. Meille se tarkoittaa entistä enemmän rajojen kaatamista, erilaisten osaamisten ja asiantuntijoiden törmäyttämistä keskenään, Björklund tähdentää.

Björklund aloittaa uudessa tehtävässä ensi vuoden alussa. Työssään operatiivisena johtajana hän vastaa Avidlyn Suomen liiketoiminnan ja toimintatapojen kehittämisestä, kulttuurista ja kasvusta. Aikaisemmin Zeeland Familyn nimellä toiminut yhtiö on Suomessa jo 11 paikkakunnalla ja lisäksi viisi toimistoa pohjoismaissa.

– Uskomme Suomessa paikalliseen palvelumalliin, jossa olemme lähellä asiakkaitamme. Toisaalta skaalautuvuus on merkittävä vahvuutemme: kaikilla paikallisilla toimistoillamme on käytössä koko konsernin resurssit ja sen 250 asiantuntijaa. Yhdessä tekemisen meininki ja kaverin auttamisen kulttuuri elää meillä vahvana, Björklund kiittää.

Tammikuussa toimitusjohtajana aloittava Jyrki Vaittinen kertoo, että rekrytointeja jatketaan. Björklundin aikaisempaan tehtävään strategia-, planning- ja suunnittelijatiimien johtajana etsitään uutta osaajaa.

– On hienoa että pystymme tarjoamaan talon sisällä etenemismahdollisuuksia. Teean aikaisemman tehtävän täyttävältä johtajalta haemme kokemusta liiketoiminnan johtamisesta, luovan työn teettämisestä sekä vahvaa näkemystä siitä, miten digitaalisuus yhdistyy luovuuteen. Tämä on se yhdistelmä, jolla me viemme asiakkaitamme kohti huomisen kasvua.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätiedot
Teea Björklund, puh. +358 50 384 2653, teea.bjorklund@avidlyagency.com
Jyrki Vaittinen, puh +358 40 703 1662, jyrki.vaittinen@avidlyagency.com

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye