Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin

Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.

- Olemme todella innoissamme ja ylpeitä tästä saavutuksesta, koska kilpailu on tällä alueella erittäin kovatasoista, sanoo Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula

–Pidän tätä tunnustusta osoituksena siitä, että olemme onnistuneet luomaan vaikuttavia ratkaisuja asiakkaillemme laajan palvelutarjontamme ja HubSpot-osaamisemme ansiosta.

Globaalin kumppanin aseman saavuttaminen on Maulan mukaan vaatinut asiakkaiden tarpeiden tarkkaa kuuntelua, syvää teknologiaosaamista, luovuutta asiakaslähtöisten ratkaisujen löytämisessä sekä kovaa työtä.

- Asiakkaamme etsivät kumppania, joka pystyy tarjoamaan palveluita kokonaisvaltaisesti ja vastaamaan digimarkkinoinnin ja myynnin luoviin, taktisiin ja strategisiin haasteisiin. Me voimme tarjota palveluita kaikkiin markkinoinnin ja myynnin eri vaiheisiin, sillä meillä on vahvaa CRM- ja teknologiaosaamista markkinoinnin lisäksi, Maula jatkaa.

Uudet Avidly-maat Iso-Britannia ja Kanada

Avidly osti joulukuussa 2021 isobritannialaisen HubSpot Elite-tason kumppanin Digital 22 Online Limited Ltd:n, joka toimii myös Kanadassa. Digital 22:n toiminta integroidaan Avidlyyn vuoden 2022 aikana.

Vuoden 2021 Impact Awards -kilpailussa Digital 22 uusi jälleen Elite-tason kumppanuutensa.

- Olen iloinen siitä, että myös Digital 22 menestyi hyvin. Jatkamme yhdessä Avidlyn aseman vahvistamista yhtenä maailman suurimmista HubSpot-toimistoista vuonna 2022, Maula summaa.

HubSpot on markkinoiden johtava markkinoinnin automaatiojärjestelmä (CRM), jonka suosio perustuu sen monipuolisuuteen: HubSpot nivoo yhteen paikkaan markkinoinnin, myynnin, asiakkuudenhallinnan sekä asiakaspalvelun tärkeimmät työkalut, joita voi käyttää asiakkaan tarpeen mukaan. HubSpot Partner -ohjelman kumppaniyritykset saavat parhaat mahdollisuudet auttaa omia asiakkaitaan kasvattamaan myyntiä tehostamalla heidän palveluaan ja markkinointiaan.

"Tavoitteemme on auttaa miljoonia organisaatioita kasvamaan paremmin ja HubSpotin kumppaniyhteisöllä on tässä olennainen rooli. Avidlyn kaltaisten kumppaneiden kova työ ja omistautuminen heijastuu suoraan yhteisten asiakkaidemme menestyksenä", HubSpotin Solutions Partner -ohjelman johtaja Brian Garvey toteaa.

"Koko HubSpotin puolesta olen innoissani voidessani onnitella Avidlya ja muita Impact Awards -voittajia tästä uskomattomasta saavutuksesta."

Lisätietoja:

Jesse Maula, CEO, +358 40 5480248, jesse.maula@avidlyagency.com

Avidly lyhyesti

Avidly on johtava markkinointiteknologia-alan palveluntarjoaja, joka on listattu Nasdaq First North Growth -markkinapaikalla Helsingissä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja ja ratkaisuja. Asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen Avidlyn vaikuttavuushakuisessa kasvustrategiassa.

Avidly muodostui vuonna 2018 yritysfuusiona neljästä HubSpot Diamond -kumppanista: Zeeland Familysta (Suomi), Doideasta (Ruotsi), Katalysatorista (Tanska) ja Inbound Norwaysta (Norja). Avidly osti vuonna 2019 saksalaisen NetPressin osaksi yhtiötä ja joulukuussa isobritannialaisen Digital 22 Onlinen. Viimeisimmän yrityskaupan myötä Avidlyn tiimiin kuuluu lähes 280 henkilöä yhteensä 18 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Iso-Britanniassa ja Kanadassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Lue lisää: https://investors.avidlyagency.com/