Teivon Toto5-pelistä 35 000 euroa Lielahden Prismassa pelattuun riviin ja Helsinkiin

Teivon Toto5-peli toi kaksi yli 35 000 euron voittoa tiistaina. Toinen voittajista oli pelannut pelinsä Lielahden Prismassa Tampereella, toinen on nettipelaaja Helsingistä.

Yllätyksellinen Toto5-kierros ravattiin raskaissa olosuhteissa. Molempien voittajien lunastus oli 35 658,50 euroa. Tampereella pelannut voittaja sai osumansa 12,80 euroa maksaneella systeemillä, helsinkiläinen osana isompaa pelitiedostoa.

Bonuksen laukeaminen lähellä

Lähellä oli, ettei 100 000 euron bonus lauennut ainoalle täysosumalle, kun viimeistä kohdetta johtanut Taajanvaltti (2) laukkasi selvässä johtoasemassa loppusuoralla. Taajanvaltin voittaessa täysosumia olisi löytynyt vain yksi, ja bonus olisi lauennut. Näin joku olisi lunastanut jakosumman ja bonuksen eli 171 317 euroa.

Bonusjahti jatkuu tänään Vermon Toto65-pelissä, jossa ainoalle täysosumalle on jakosumman lisäksi tarjolla 100 000 euroa bonusrahaa. Seitsemännen lähdön Troikka-pelissä jakosummaan lisätään 10 000 euroa bonusrahaa.

Toto5, Teivo 10.10.2017

lähtö hevonen ohjastaja poisjäännit
L4 Toto5-1 1 Summer Prince Maarit Vainiomäki 10
L5 Toto5-2 9 Tonnerre d'Inverne (SE) Antti Veteläinen 3,7,8
L6 Toto5-3 9 Ruskatar Jouko Tarvainen 11
L7 Toto5-4 7 Raipe Kronos (IT) Niko Jokela 11
L8 Toto5-5 5 Rikastuva Ilkka Korpi 4,7,9

Voitonjako
5 oikein 1-9-9-7-5 35 658,50 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.