Teivon Toto76-pelistä yli 93 000 euroa Seinäjoelle

Teivon Toto76-pelin suurimman voiton, yli 93 000 euroa, nappasi seinäjokelainen nettipelaaja lauantaina (kierros 40/2017).

Voittaja nappasi kahdella pelillä täysosumat. Ne oli pelattu vain ylimpään voittoluokkaan, jolloin voitto maksetaan kaksinkertaisena. Näin voittosumma kohosi kaikkiaan 93 610,40 euroon. Teivon Toto76-kierroksen jakosumma 7 oikein -pelanneille oli yhteensä 140 416,04 euroa.

Neljä ensimmäistä lähtöä ravattiin suosikkien hallinnassa, mutta kolmessa viimeisessä Toto76-pelin osalähdössä nähtiin yllätyksiä. Kolme prosenttia pelatut Tir Du Caux ja Run For Loyalty sekä päätöskohteessa vain prosentin verran luottoa saanut Victor Quo Vadis ylittivät maalilinjan ensimmäisinä.

Sadan tuhannen euron jackpot olisi lauennut, jos Toto76-pelin viimeisessä osalähdössä voittoon olisi ravannut kahdeksanneksi ehtinyt Moonlight Cloud tai yhdeksänneksi sijoittunut Pedro Bi.

Toton bonusviikot ovat edelleen käynnissä. Bonusviikoilla jaetaan bonusrahaa Troikka-peleissä. Lisäksi päivän pääpelissä on jaossa ehdollinen 100 000 euron bonus, mikäli löytyy ainoastaan yksi täysosuma. Bonusviikot ovat voimassa 22.10. saakka.

Mikkelissä on lauantaina Toto76-kierros. Päävoitto voi nousta jopa 120 000 euroon. Vermossa on keskiviikkonaToto65-kierros, jonka päävoitto voi olla jopa 90 000 euroa.

Teivo, Toto76 7.10.2017

Lähtö Hevonen Ohjastaja Poisjäännit