Teivon Toto76-pelistä yli 93 000 euroa Seinäjoelle

Teivon Toto76-pelin suurimman voiton, yli 93 000 euroa, nappasi seinäjokelainen nettipelaaja lauantaina (kierros 40/2017).

Voittaja nappasi kahdella pelillä täysosumat. Ne oli pelattu vain ylimpään voittoluokkaan, jolloin voitto maksetaan kaksinkertaisena. Näin voittosumma kohosi kaikkiaan 93 610,40 euroon. Teivon Toto76-kierroksen jakosumma 7 oikein -pelanneille oli yhteensä 140 416,04 euroa.

Neljä ensimmäistä lähtöä ravattiin suosikkien hallinnassa, mutta kolmessa viimeisessä Toto76-pelin osalähdössä nähtiin yllätyksiä. Kolme prosenttia pelatut Tir Du Caux ja Run For Loyalty sekä päätöskohteessa vain prosentin verran luottoa saanut Victor Quo Vadis ylittivät maalilinjan ensimmäisinä.

Sadan tuhannen euron jackpot olisi lauennut, jos Toto76-pelin viimeisessä osalähdössä voittoon olisi ravannut kahdeksanneksi ehtinyt Moonlight Cloud tai yhdeksänneksi sijoittunut Pedro Bi.

Toton bonusviikot ovat edelleen käynnissä. Bonusviikoilla jaetaan bonusrahaa Troikka-peleissä. Lisäksi päivän pääpelissä on jaossa ehdollinen 100 000 euron bonus, mikäli löytyy ainoastaan yksi täysosuma. Bonusviikot ovat voimassa 22.10. saakka.

Mikkelissä on lauantaina Toto76-kierros. Päävoitto voi nousta jopa 120 000 euroon. Vermossa on keskiviikkonaToto65-kierros, jonka päävoitto voi olla jopa 90 000 euroa.

Teivo, Toto76 7.10.2017

Lähtö Hevonen Ohjastaja Poisjäännit
L6 Toto76-1 10 Carmela Antti Teivainen
L7 Toto76-2 13 Aisha Simoni (DK) Tapio Perttunen
L8 Toto76-3 2 Vixus Janne Soronen 4
L9 Toto76-4 5 Välähdys Ville Korjus
L10 Toto76-5 12 Tir Du Caux (FR) Iikka Nurmonen 8
L11 Toto76-6 6 Run For Royalty Hannu Torvinen
L12 Toto76-7 8 Victor Quo Vadis Tommi Kylliäinen

Voitonjako
10-13-2-5-12-6-8
7 oikein 23402,60 €
6 oikein 251,00 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.