giosg com Oy

Tekoälyä chat-ratkaisussaan hyödyntävä giosg com sijalla 11 Deloitten Technology Fast 50 listauksessa

Osana parhaillaan käynnissä olevaa Slush 2017 tapahtumaa julkistettiin tänä aamuna (1.12.) Deloitte Technology Fast 50 listaus. Vuonna 2011 Helsinkiin perustetun, yrityksille tekoälyä hyödyntävän chat-alustan tarjoavan giosg com:n sijoitus tämän vuoden listalla on 11. perustuen 735%:n liikevaihdon kasvuun viimeisten viiden vuoden aikana.

Suomen lisäksi myös muun muassa Ison-Britannian sekä Ruotsin markkinoilla toimivan giosg com:n toimitusjohtaja Ville Rissanen kommentoi: ”Viimeisen vuoden aikana kasvu on ollut erittäin vahvaa ja odotamme sen tästä vielä vahvistuvan. Markkinoiden kiinnostus tekoälyä kohtaan on juuri nyt suurta ja koska olemme ainoa tekoälyä omassa ratkaisussaan hyödyntävä chat-toimittaja, odotamme tämän kasvattavan merkittävästi ensi vuoden tulostamme. Tavoitteemme on palkata 2000 uutta työntekijää seuraavien vuosien aikana.”

Giosg com:n tarjoama ratkaisu on käytössä jo yli 600 yrityksessä ja nykyisiin asiakkaisiin kuuluvat mm. Finnair, Telia, OP-Pohjola ja YIT.

Technology Fast 50 on osa laajempaa Technology Fast 500 EMEA (Europe, the Middle East, and Africa) ohjelmaa.

Ville Rissanen, toimitusjohtaja giosg com p. +358 40 822 5935

giosg com Oy
Valimotie 21

Giosg on suomalainen kasvuyritys, jonka tavoitteena on auttaa toisia yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta ja lisäämään myyntiä verkossa. Yritys tarjoaa tehokkaan, reaaliaikaista dataa sekä keinoälyä hyödyntävän chat ratkaisun joka on suunniteltu vastaamaan erityisesti markkinoinnin, myynnin sekä asiakaspalvelun tarpeisiin. www.giosg.com .

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi