Terassikaraoke on Hotelli Vantaan kesähitti

Original Sokos Hotel Vantaan yhteydessä toimiva Pub Hertas aloittaa ainutlaatuisen terassikaraoken. Lavalle voi nousta jo kello 13 alkaen viitenä lauantaina 27.6. alkaen.

Helteet ovat täyttäneet terassit myös Original Sokos Hotel Vantaan yhteydessä toimivassa Pub Hertaksessa. Lauantaista 27.6. alkaen Pub Hertaksen terassilla voi laulaa myös karaokea kello 13-19 jonka jälkeen karaoke jatkuu sisätiloissa. Terassikaraoke on toteutettu yhteistyössä Sinebrychoffin Koff-tuotemerkin kanssa.

”Hotelli Vantaa ravintoloineen ei tunnetusti jätä ketään kylmäksi. Karaoke on meillä aina mielessä, ja tänä kesänä päätimme tuoda sen sisätiloista terassille. Terassilla on myös helppo pitää turvaväleistä huolta. Toivotamme tervetulleeksi kaikki aikuiset naiset, levottomat Tuhkimot ja Lapin kesän rakastajat – meillä kaikki saavat äänensä kuuluville”, kertoo Pub Hertaksen ravintolapäällikkö Jarkko Miettinen.

”Elämme poikkeuskesää, ja festarit ja isot tapahtumat on pääosin peruttu tai siirretty. Siksi on otollinen aika kokeilla musiikkimaailmassa aktiivisesti viihtyvällä Koff -tuotemerkillämme jotain uutta. Pub Hertaksen terassi on erityisen sopiva paikka aloittaa karaokekiertueemme, koska sen sisätilat tunnetaan valmiiksi yhtenä pääkaupunkiseudun karaoke-mekkana. Taistelemme jatkossakin Koff -sloganin mukaisesti tylsyyttä vastaan, ja uusia ideoita karaoken tiimoilta nähtäneen tulevaisuudessa lisääkin”, kertoo Sinebrychoffin Customer Development Manager Mikko Meriläinen.

Jarkko Miettinen, ravintolapäällikkö, Pub Hertas, jarkko.miettinen@sok.fi, p. 044 024 0100
Mikko Meriläinen, Key Account Manager, Oy Sinebrychoff Ab, mikko.merilainen@sff.fi, p. 040 716 6542

Sokotel on SOK:n matkailu- ja ravintolaliiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö, joka operoi pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Oulussa, Vaasassa, Tallinnassa ja Pietarissa 18 Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia.

Solo Sokos Hotel Tornin vaiherikkaat vuosikymmenet asettuivat taiteeksi työmaa-aitoihin23.9.2020 09:02:16 EESTTiedote

Vuonna 1931 avautuneen helsinkiläisen pilvenpiirtäjähotelli Tornin vivahteikkaisiin vuosikymmeniin voi nyt tutustua hotellin edustalle pystytettyjen katutaidekollaasien kautta. Taideteoksiin on koottu niin kulinarismin merkkihetkiä, suomalaista sotahistoriaa kuin kuulujen vieraiden käyntejä. Solo Sokos Hotel Torni uudistuu parhaillaan ja avautuu vuonna 2021 eleganttina ja persoonallisena hotellina, jossa nykytaide ja uusimmat ravintolailmiöt jatkavat talon mielenkiintoista historiaa.

S-ryhmä vahvistaa nuorten työelämä- ja digitaitoja: ”Duuni- ja Harkkapassi tarjoavat poikkeusvuonna erityisen tarpeellista tukea”22.9.2020 08:52:56 EESTTiedote

S-ryhmä työllistää vuosittain tuhansia nuoria toimipaikoissaan kausiapulaisina ja harjoittelijoina. Duuni- ja Harkkapassi ovat uusia työkaluja, joiden avulla eri toimialoilla työskentelevät nuoret perehtyvät työelämätaitoihin, työturvallisuuteen ja esimerkiksi työhyvinvointiin. Itseopiskeltavalle työelämätiedolle on ollut COVID-19-koronaviruksen värittämänä poikkeusvuonna erityinen tilaus.

S-ryhmä julkaisi ruokaostosten personal trainerin14.9.2020 08:18:32 EESTTiedote

Menevätkö sokerin lähteet vaihtoon kauppalistalla? Värähtääkö suolamittari punaiselle? Mistä saisi enemmän kuituja? S-mobiilin Omat ostot -palvelun uuden Ravintolaskurin avulla voi tarkastella ruokaostosten terveellisyyttä ja tehdä viisaampia valintoja ruokakaupassa. Yhteistyössä Suomen johtavien ravitsemustieteilijöiden kanssa kehitetty laskuri auttaa ruokaostosten laadun seuraamisessa ja paljastaa mm. tyydyttyneen rasvan, kuidun, suolan ja sokerin lähteet.

Ravintola 10. Kerros tarjoaa maiseman, jonka jokainen haluaa nähdä. Funkkisklassikko helsinkiläishotelli Vaakunan katolla päivitettiin uuteen loistoon.11.9.2020 08:30:00 EESTTiedote

Helsingin parhaalla paikalla sijaitseva ravintola 10. Kerros avautuu 12. syyskuuta. Tilat on uudistettu funkkiksen hengessä talon uniikkia, alkuperäistä tunnelmaa kunnioittaen. Kaupungin keskustaan avautuvia näköaloja on avattu entisestään, ja uusi ruokalista nostaa aidot maut esiin. Uudistuksen myötä kävijä voi nauttia yhdellä kertaa ajattomasta designista, upeista näkymistä, laadukkaasta ruoasta ja lämpimästä vieraanvaraisuudesta. Ravintolan muotokielen on päivittänyt palkittu sisustusarkkitehtitoimisto Fyra Oy.