Tero Kiviniemi aloitti Destian toimitusjohtajana

Tero Kiviniemi aloitti Destia-konsernin toimitusjohtajana eilen 1.7.2018.

“Lähden intoa täynnä johtamaan Destiaa uuteen vaiheeseen. Tulemme yhdessä destialaisten kanssa kehittämään yhtiötä, jonka menestyksen luovat ihmiset ja yrityskulttuuri. Erittäin vahva ja laaja infra-alan osaaminen sekä vahva digitalisaation hyödyntäminen luovat edellytykset Destialle olla infra-alan kiistaton ykkönen," kertoo Kiviniemi.

Destian väliaikainen toimitusjohtaja Arto Pohjonen siirtyi kesäkuun lopussa suunnitellusti uusiin tehtäviin Destian ulkopuolelle.

Tero Kiviniemen CV on saatavilla Destian internet-sivuilla osoitteessa: https://www.destia.fi/yritys/hallinto-ja-johtaminen/johtoryhman-jasenet.html

Tero Kiviniemi aloitti Destian toimitusjohtajana 1.7.2018.