Tero Peltomäki nimitetty Cimcorpin toimitusjohtajaksi

Pitkän linjan cimcorpilainen aloittaa toimitusjohtajana helmikuussa. Tehtävää ansiokkaasti kuusi vuotta hoitanut Masatoshi Wakabayashi jatkaa työtään Peltomäen pääneuvonantajana sekä Cimcorpin hallituksen jäsenenä.

Vuonna 1983 Cimcorpissa aloittanut Tero Peltomäki on nimitetty toimitusjohtajaksi helmikuusta alkaen.

Cimcorp-konsernin hallitus on nimittänyt Tero Peltomäen Cimcorpin toimitusjohtajaksi 1.2.2021 alkaen. Peltomäki on työskennellyt yrityksessä vuodesta 1983 monilla vastuualueilla mm. suunnittelijana, myyntipäällikkönä ja kehitysjohtajana.

"Terolla on perusteellinen ja laaja-alainen kokemus Cimcorpista ja hän on erittäin arvostettu ja tunnettu ammattilainen asiakkaidemme, sidosryhmiemme ja ennen kaikkea cimcorpilaisten keskuudessa maailmanlaajuisesti", vahvistaa Cimcorpin nykyinen toimitusjohtaja Masatoshi Wakabayashi.

Wakabayashi on toiminut yrityksen toimitusjohtajana vuodesta 2015, Murata Machinery, Ltd:n (Muratec) ostettua Cimcorp Groupin 30. lokakuuta 2014. Tuona aikana yritys on kasvanut merkittävästi sekä liikevaihdoltaan ja -voitoltaan että myös henkilökunnan koon ja tytäryhtiöiden osalta.

Cimcorpilla ja Muratecilla on hyvät mahdollisuudet hyötyä toistensa vahvuuksista ja osaamisesta. Tero Peltomäen ottaessa vastuun toimitusjohtajan tehtävistä, Wakabayashi jatkaa töitä Cimcorpin eteen pääneuvonantajana sekä hallituksen jäsenenä. Samalla Wakabayashi tulee vahvistamaan Cimcorpin ja omistajan välistä yhteistyötä.

"Yksi tärkeimmistä tehtävistäni on johtaa yritystä eteenpäin seuraavalle tasolle, yhdessä kaikkien cimcorpilaisten sekä omistajayhtiön kanssa. Yhdessä voimme luoda kasvualustan mahtavalle kehitykselle”, Tero Peltomäki kertoo, “Pitkän linjan cimcorpilaisena haluan myös kiittää Wakabayashia hänen merkittävästä työstään yrityksemme eteen. Olen kiitollinen, että hän on jatkossakin osa työyhteisöäni.”

Markkinointi- ja viestintäjohtaja

Suomalainen automaatio kiinnostaa maailmalla – espanjalainen Alimerka luottaa Cimcorpin laatuun25.8.2020 08:47:00 EESTUutinen

Ruokakauppa Alimerka tilaa automaatiota Cimcorpilta. Vähittäiskauppaketju automatisoi jakelukeskuksensa tuoretuotteiden käsittelyn suomalaisyrityksen järjestelmällä. Automaatiolla halutaan varmistaa virheetön ja tehokkaampi tuotekeräily, jolla pidennetään tuoretuotteiden myyntiaikaa ja vähennetään hävikkiä. Kesäkuussa Cimcorp julkaisi merkittävän automaatiokaupan saksalaisen Neton kanssa.