Terve Olo -messut laajenee

Hyvinvointialan messutapahtuma näkyy ja kuuluu ensi syksynä entistä laajemmin. Turun Messukeskus Oy ja Turun Sanomat toteuttavat yhteisvoimin tämän vuoden Terve Olo -messutapahtuman. Turun Messukeskus tuottaa tapahtuman sisältöineen, ja Turun Sanomat tarjoaa puolestaan laajaa näkyvyyttä mm. näyttävässä hyvinvointiliitteessä tapahtuman näytteilleasettajille.

Tapahtuma kokee monia uudistuksia:

− Terve Olon tavoitteena on saada liikkeelle myös terveydestä, liikunnasta ja ravitsemuksesta kiinnostuneet miehet, sanoo messujen projektijohtaja Krista Ahonen.

− Hyvinvointi ja terveys ovat megatrendejä, jotka kiinnostavat laajalti lukijoitamme. Haluamme tarjota kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin elämyksen laadukkaasta lukupaketista aitoihin kohtaamisiin messutapahtumassa, kommentoi Turun Sanomien kuluttajamarkkinoinnista vastaava Tiina Okko.

− Yrityksille Terve Olo -tapahtumakokonaisuus tarjoaa valmiin kattauksen ennakkomarkkinoinnista itse kaupantekoon avaimet käteen -periaatteella. Tavoitteenamme on, että messuilta lähdetään hyvinvoivina ja inspiroituneina hyvien ostosten kera, iloitsee mediamyynnin johtaja Katja Hägg.

Tankotanssin Euroopan kärki kohtaa

Puhujavieraana tapahtumassa nähdään mm. Suomen johtavaksi elämäntapakonsultiksi itseään kutsuva Tomi Kokko. Kokko on tuttu Koko Suomen ravintoremontista.

Terve Olo on myös sisällöllisesti uudistuva kokonaisuus, joka pureutuu liikuntaan, terveyteen ja ravintoon. Ohjelmaa tehdään parhaillaan, ja tulossa on mm. kansainvälinen tankotanssikilpailu, jossa etsitään Euroopan parasta tankotanssijaa. Kisassa 2-3 kilpailijaa ottavat toisistaan mittaa kamppailun eli battlen muodossa.

Terve Olo järjestetään yhdessä Osaava Nainen -messujen kanssa 26.−28.10.

#terveolo www.facebook.com/terveolo/

Krista Ahonen
projektijohtaja
krista.ahonen@turunmessukeskus.fi

Katja Hägg
mediamyynnin johtaja
Turun Sanomat Oy
katja.hagg@ts.fi

Venexpo on yleisölle maksuton näyttämö - vapaaehtoiset pääsymaksut Saaristomeren hyväksi5.9.2018 13:13Tiedote

Veneilykesä 2018 alkaa olla takana ja odotukset kohdistuvat jo ensi kesään. Venexpossa Turun Messukeskuksessa tehdään tuttuun tapaan laadukkaita venehankintoja tulevaan kesään. Ajankohta on osoittautunut oivalliseksi hetkeksi tehdä hyviä ostopäätöksiä. Moottoriveneisiin painottunut tapahtuma esittelee sekä uusia että laadukkaita käytettyjä veneitä. Esillä on muutamia klassikkoveneitä. Luvassa on myös aiheeseen sopivaa ohjelmaa. Messut järjestetään isänpäiväviikonloppuna 8.-11.11.

Kirjavuoden helmet ja puheenaiheet messuilla Turun Kirjamessuilla Viro tutuksi 5.-7.10.3.9.2018 11:00Tiedote

Tiedote 3.9.2018, klo 11. Turun Kirjamessut esittelee tänä vuonna vahvasti muun muassa Viron kirjallisuutta ja kulttuuria 5.- 7.10. Turun Messukeskuksessa nähdään Viron nykykirjallisuuden huippunimet, kuten Kai Aareleid, Jaak Jõerüüt, Andrei Ivanov, Paavo Matsin ja Valdur Mikita. Viron ohjelmaa tuottavat mm. Viro-instituutti Suomessa, Viron Suomen-suurlähetystö, Tuglas-seura ja Suomen Viro-yhdistysten liitto.