Terve Olo -messut laajenee

Hyvinvointialan messutapahtuma näkyy ja kuuluu ensi syksynä entistä laajemmin. Turun Messukeskus Oy ja Turun Sanomat toteuttavat yhteisvoimin tämän vuoden Terve Olo -messutapahtuman. Turun Messukeskus tuottaa tapahtuman sisältöineen, ja Turun Sanomat tarjoaa puolestaan laajaa näkyvyyttä mm. näyttävässä hyvinvointiliitteessä tapahtuman näytteilleasettajille.

Tapahtuma kokee monia uudistuksia:

− Terve Olon tavoitteena on saada liikkeelle myös terveydestä, liikunnasta ja ravitsemuksesta kiinnostuneet miehet, sanoo messujen projektijohtaja Krista Ahonen.

− Hyvinvointi ja terveys ovat megatrendejä, jotka kiinnostavat laajalti lukijoitamme. Haluamme tarjota kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin elämyksen laadukkaasta lukupaketista aitoihin kohtaamisiin messutapahtumassa, kommentoi Turun Sanomien kuluttajamarkkinoinnista vastaava Tiina Okko.

− Yrityksille Terve Olo -tapahtumakokonaisuus tarjoaa valmiin kattauksen ennakkomarkkinoinnista itse kaupantekoon avaimet käteen -periaatteella. Tavoitteenamme on, että messuilta lähdetään hyvinvoivina ja inspiroituneina hyvien ostosten kera, iloitsee mediamyynnin johtaja Katja Hägg.

Tankotanssin Euroopan kärki kohtaa

Puhujavieraana tapahtumassa nähdään mm. Suomen johtavaksi elämäntapakonsultiksi itseään kutsuva Tomi Kokko. Kokko on tuttu Koko Suomen ravintoremontista.

Terve Olo on myös sisällöllisesti uudistuva kokonaisuus, joka pureutuu liikuntaan, terveyteen ja ravintoon. Ohjelmaa tehdään parhaillaan, ja tulossa on mm. kansainvälinen tankotanssikilpailu, jossa etsitään Euroopan parasta tankotanssijaa. Kisassa 2-3 kilpailijaa ottavat toisistaan mittaa kamppailun eli battlen muodossa.

Terve Olo järjestetään yhdessä Osaava Nainen -messujen kanssa 26.−28.10.

#terveolo www.facebook.com/terveolo/

Krista Ahonen
projektijohtaja
krista.ahonen@turunmessukeskus.fi

Katja Hägg
mediamyynnin johtaja
Turun Sanomat Oy
katja.hagg@ts.fi

Yli 50 näytteilleasettajaa hyvällä asialla – vapaaehtoiset messujen pääsylippumaksut Saaristomeren hyväksi7.11.2018 10:12Tiedote

Venexpossa Turun Messukeskuksessa tehdään tuttuun tapaan laadukkaita venehankintoja tulevaan kesään. Tapahtumassa on 54 näytteilleasettajaa. Turun Messukeskus esittelee kahdessa hallissa uusia veneitä sekä yhdessä hallissa laadukkaita vaihtoveneitä 8.-11.11. Messukeskuksessa on esillä noin 80 venettä. Esillä on myös venetarvikkeita, laitureita ja mm. veneenrakennuskoulutuksen esittelyä. Lapsille on tarjolla mm. solmukoulu ja Tiikeri-pomppulinna.

Vapaaehtoiset pääsymaksut Saaristomeren hyväksi - Maksuton venemessutapahtuma Turussa 8.-11.11.31.10.2018 11:40Tiedote

Tiedote 31.10.2018. Venexpossa Turun Messukeskuksessa tehdään tuttuun tapaan laadukkaita venehankintoja tulevaan kesään. Turun Messukeskus esittelee kahdessa hallissa uusia veneitä sekä laadukkaita vaihtoveneitä 8.-11.11. Tapahtuman vapaaehtoiset lipputulot lahjoitetaan Saaristomeren hyväksi. Messukeskuksessa on esillä noin 80 venettä, joista suurin osa on uusia. Esillä on myös venetarvikkeita, laitureita ja mm. veneenrakennuskoulutuksen esittelyä. Lapsille on tarjolla mm. solmukoulu ja Pomppulinnamaailman testausta.

Greppa sminktips och hantverkstekniker26.10.2018 10:30Tiedote

Evenemanget Kvinnor som Kan arrangeras tillsammans med evenemangen Må bra och Outlet på Åbo Mässcentrum 26–28.10. Totalt medverkar omkring 220 företag i evene¬manget och därutöver framträder tiotals intressanta gäster med anföranden och infor¬mations¬inslag. Bland annat kommer en intressant paneldiskussion att föras på temat Utmaningar och möjligheter med artificiell intelligens. Arrangör för diskussionen är Henry ry.

Messuhumua Turun Messukeskuksessa viikonloppuna – Twerkkausta, kansainvälinen tankotanssikilpailu ja Onnellisten mummojen muotinäytös26.10.2018 10:30Tiedote

Turun Messukeskuksen tapahtumassa puhutaan viikonloppuna mm. terveydestä, hyvinvoinnista sekä erilaisista terveysväitteistä. Kädentaidot, muoti ja kauneustrendit sekä erilaiset henkisen kasvun puheenvuorot ovat myös vahvasti esillä. Yhteistapahtuma Osaava Nainen, Terve Olo ja Outlet järjestetään Turun Messukeskuksessa 26.-28.10. Vilkkaassa messuviikonlopussa on mukana noin 220 yritystä, ja yleisöllä on mahdollisuus tutustua 130:een ohjelmanumeroon.

Meikkivinkit ja käsityötekniikat haltuun22.10.2018 13:33Tiedote

Osaava Nainen -tapahtuma järjestetään yhdessä Terve Olo ja Outlet-tapahtumien kanssa Turun Messukeskuksessa 26.-28.10. Kaikkiaan noin 220 yritystä osallistuu tapahtumaan ja lisäksi messuilla esiintyy kymmeniä mielenkiintoisia vieraita puheenvuoroineen ja tietoiskuineen. Tapahtumassa käydään muun muassa mielenkiintoinen paneelikeskustelu, jonka aiheena on Tekoälyn haasteet ja mahdollisuudet. Keskustelun järjestää Henry ry.