Terve Olo -messut laajenee

Hyvinvointialan messutapahtuma näkyy ja kuuluu ensi syksynä entistä laajemmin. Turun Messukeskus Oy ja Turun Sanomat toteuttavat yhteisvoimin tämän vuoden Terve Olo -messutapahtuman. Turun Messukeskus tuottaa tapahtuman sisältöineen, ja Turun Sanomat tarjoaa puolestaan laajaa näkyvyyttä mm. näyttävässä hyvinvointiliitteessä tapahtuman näytteilleasettajille.

Tapahtuma kokee monia uudistuksia:

− Terve Olon tavoitteena on saada liikkeelle myös terveydestä, liikunnasta ja ravitsemuksesta kiinnostuneet miehet, sanoo messujen projektijohtaja Krista Ahonen.

− Hyvinvointi ja terveys ovat megatrendejä, jotka kiinnostavat laajalti lukijoitamme. Haluamme tarjota kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin elämyksen laadukkaasta lukupaketista aitoihin kohtaamisiin messutapahtumassa, kommentoi Turun Sanomien kuluttajamarkkinoinnista vastaava Tiina Okko.

− Yrityksille Terve Olo -tapahtumakokonaisuus tarjoaa valmiin kattauksen ennakkomarkkinoinnista itse kaupantekoon avaimet käteen -periaatteella. Tavoitteenamme on, että messuilta lähdetään hyvinvoivina ja inspiroituneina hyvien ostosten kera, iloitsee mediamyynnin johtaja Katja Hägg.

Tankotanssin Euroopan kärki kohtaa

Puhujavieraana tapahtumassa nähdään mm. Suomen johtavaksi elämäntapakonsultiksi itseään kutsuva Tomi Kokko. Kokko on tuttu Koko Suomen ravintoremontista.

Terve Olo on myös sisällöllisesti uudistuva kokonaisuus, joka pureutuu liikuntaan, terveyteen ja ravintoon. Ohjelmaa tehdään parhaillaan, ja tulossa on mm. kansainvälinen tankotanssikilpailu, jossa etsitään Euroopan parasta tankotanssijaa. Kisassa 2-3 kilpailijaa ottavat toisistaan mittaa kamppailun eli battlen muodossa.

Terve Olo järjestetään yhdessä Osaava Nainen -messujen kanssa 26.−28.10.

#terveolo www.facebook.com/terveolo/

Krista Ahonen
projektijohtaja
krista.ahonen@turunmessukeskus.fi

Katja Hägg
mediamyynnin johtaja
Turun Sanomat Oy
katja.hagg@ts.fi

Kansainvälinen Life Science Live -tapahtuma Suomeen19.6.2018 12:10Tiedote

Life Science Live on uusi, kansainvälinen lääketieteen ja terveydenhoidon ammattitapahtuma. Kokonaisuus järjestetään Turun Messukeskuksessa 15.-16.5.2019. Life Science Live -tapahtuman sisällöstä vastaavat Turun yliopisto, Åbo Akademi ja Turun ammattikorkeakoulu ja Turku Science Park Oy osana HealthTurku-kärkialan kehitystyötä. Turku Science Park Oy järjestää perinteisen HealthBIO-tapahtumansa Life Science Live -tapahtuman yhteyteen. Osana tapahtumakokonaisuutta on myös kaksipäiväinen i-HD (Improved Health Data) konferenssi.

Tiedote ja kutsu: Kansainvälinen Navigate yhdistää alan osaajat 16.-17.5. Meriteollisuuden ja -logistiikan tulevaisuus esillä Navigate-messuilla14.5.2018 13:36Kutsu

Noin 20 maata on edustettuna Navigate-messuilla, Turussa 16.-17.5. Kansainvälinen meriteollisuuden, varustamoiden ja merilogistiikan huippukohtaaminen järjestetään joka toinen vuosi Turun Messukeskuksessa. Tapahtuma on kasvussa ja mukana noin 200 alan yritystä. Messuille on tulossa kansainvälisiä osallistujia, näytteilleasettajia ja toimittajia mm. Venäjältä, Kiinasta, Etelä-Koreasta, Espanjasta, Virosta ja Ranskasta.

Viron nykykirjallisuus ja mm. lastenkirjallisuuden tuoreet suomennokset esillä Turun Kirjamessuilla8.5.2018 13:12Tiedote

Turun Kirjamessujen teemana on 100-vuotisjuhlavuottaan viettävä Viro. Turun Messukeskuksessa 5.–7.10.2018 nähdään maan nykykirjailijoita laajalta rintamalta. Mukana ovat esimerkiksi Kai Aareleid, Paavo Matsin, Valdur Mikita ja Andrei Ivanov. Ohjelmaa tuottavat Viro-instituutti Suomessa, Viron Suomen-suurlähetystö, Tuglas-seura ja Suomen Viro-yhdistysten liitto. Viro-teemakokonaisuuden suunnittelussa on mukana Jenni Haukio.

Kansainvälinen Navigate yhdistää alan osaajat 16.-17.5. Digitalisaatio, ympäristöasiat ja osaajatarpeet meriteollisuudessa7.5.2018 11:43Tiedote

Navigate-messut, 16.-17.5., on kansainvälinen meriteollisuuden, varustamoiden ja merilogistiikan huippukohtaaminen. Joka toinen vuosi Turun Messukeskuksessa järjestettävä tapahtuma on aikaisempaa suurempi. Tapahtumassa on mukana noin 200 alan yritystä. Tapahtumaan on tulossa kansainvälisiä osallistujia, näytteilleasettajia ja toimittajia mm. Venäjältä, Kiinasta, Espanjasta, Virosta ja Ranskasta.