Readme.fi Oy

Tervetuloa Åke Blomqvist -kirjan julkistustilaisuuteen keskiviikkona 23.9.20 klo 15.00-18.00

Åke Blomqvist opetti tanssia uskomattomat 70 vuotta. Ei ole liioiteltua sanoa, että tämä mies opetti Suomen kansan tanssimaan. Miljoona suomalaista seurasi televisiosta hänen johtamiaan Lauantaitansseja; ohjelman mukaan ajoitettiin niin lehmien lypsy kuin saunassa käynti.

ÅKE BLOMQVIST –KIRJAN JULKISTUSTILAISUUS

AIKA: KESKIVIIKKO 23.9.20 KLO 15.00-18.00

PAIKKA: TANSSIKOULU BLOMQVIST Iso-Roobertink. 24 a 3-4, sisäpiha 2.krs

ILMOITTAUDU NYT tai viimeistään 21.9., paikkoja rajoitetusti: jussi.kiilamo@readme.fi

Åke Blomqvist opetti tanssia uskomattomat 70 vuotta. Linnan juhlissa tarvittavaa tanssitaitoa hän opetti kadeteille vuodesta 1946 vuoteen 2013, kokonaista 67 vuotta. Discotanssin opetusvideota on katsottu internetissä satoja miljoonia kertoja! Tanssilattialla sanavalmis opettaja koukutti oppilaita mieleen jäävillä ohjeillaan tyyliin: ”Nainen katsoo miehen korvaan, mies valoisaan tulevaisuuteen.”

Kirjan kirjoittanut Marja Björk on itsekin tanssinharrastaja, joka kertoo Åken tyttären ja kollegan Clara Blomqvistin kanssa tanssilegendan huikeista elämänvaiheista. Kirjassa avataan yksityiselämää, josta Åke oli julkisuuteen päin erityisen tarkka.

Tutustu kirjaan www.readme.fi/kirja/ake-blomqvist/

Lisätietoja: Readme.fi Oy, Jussi Kiilamo puh. 044 356 9937 jussi.kiilamo@readme.fi

Arvostelukappaleet: jussi.kiilamo@readme.fi

Readme.fi Oy

Lue lisää julkaisijalta Readme.fi Oy

LEIPÄ ON TRENDIKÄSTÄ 2020-LUVULLA26.8.2020 09:30:37 EESTTiedote

LEIPÄ – Leipojan keittiössä Leipäkirjan julkaisutilaisuudessa esiteltiin ajankohtainen ja tekijältään toivottu teos LEIPÄ. Vuonna 2020 syödään ja leivotaan paljon leipää. Nyt on oikea aika saada monipuolisia ja täysjyvää sisältäviä leipäreseptejä ja ideoita leivän käyttöön. LEIPÄ on 304-sivuinen teos, johon on koottu yhteen kaikki leivästä. Kirjaan on suunniteltu yli 100 toinen toistaan maistuvampaa reseptiä erilaisista leivistä ja leipäruoista. Kokeneen leipojan, Arja Elina Laineen selkeät ohjeet auttavat onnistumaan leivonnassa. Arja Elinan tyttären, Anni-Sofia Savelan herkulliset kuvat houkuttelevat leipomaan. Leipäkirjan resepteissä on käytetty runsaasti erilaisia kuitupitoisia jauhoja ja muita hyviä raaka-aineita, lisäksi leipää on käytetty monipuolisesti ruokien perustana. Leipä auttaa jaksamaan.

Tervetuloa Leipäkirjan julkistustilaisuuteen tiistaina 25.8.20 klo 8.30–10.30!11.8.2020 10:28:12 EESTKutsu

LEIPÄKIRJA - LEIPÄ ON TRENDIKÄSTÄ 2020-LUVULLA Leipäkirjaan on koottu yhteen kaikki leivästä. 304-sivuiseen teokseen on suunniteltu yli 100 toinen toistaan maistuvampaa reseptiä ja ne kaikki tuodaan esille houkuttelevin kuvin. Kokeneen leipojan, Arja Elinan selkeät ohjeet auttavat onnistumaan leivonnassa. Leipäkirjan resepteissä on käytetty runsaasti erilaisia kuitupitoisia jauhoja ja muita raaka-aineita. Leipäkirja kertoo perusteellisesti erilaisista leivistä, mukana on ohjeita niin vaivaamatta valmistuviin (no knead) kuin erilaisilla juurimenetelmillä tehtyihin leipiin. Kirjasta löytyy lisäksi ideoita trendikkäisiin leipäruokiin.

Kutsu: Tervetuloa Äitikirja – voimakirja ruuhkavuosiin julkaisutilaisuuteen Pe 20.3.2020 klo 15.006.3.2020 00:00:00 EETKutsu

Äitikirja – Voimakirja ruuhkavuosiin on Hanna Härmän esikoisteos ja henkilökohtainen löytöretki tyytyväisempään ja onnellisempaan arkeen ruuhkavuosien keskellä, jolloin oma hyvinvointi ja toiveet usein jäävät kiireiden ja yhteiskunnan välillä mahdottomiltakin tuntuvien vanhemmuusvaatimusten jalkoihin. Ulkopuoliset ja äidin itseensä kohdistamat odotukset tekevät naisesta monesti multitaskaajan ja suorittajan, jolloin tulee helposti unohtaneeksi oman naiseutensa ja yksilöllisyytensä. Äitiys ei kuitenkaan poista tarvetta tuntea ainutlaatuisuutta naisena, kehittää itseään ja seurata unelmiaan.

KAURAKIRJA - TOIVOTTU UUTUUS, JOKA KUULUU JOKAISELLE 2020-LUVULLA21.1.2020 10:02:36 EETTiedote

Kaura on nyt huipputrendikästä. Ihmevilja kauran suosio elintarvikkeissa on kasvanut Suomessa ja maailmanlaajuisesti. Kauraa voi nauttia entistä monipuolisemmin, muun muassa liha- tai maitotuotteiden sijaan, riisin tilalla, öljynä, välipaloissa, juomissa, jäätelöissä, naposteltavissa ja muissa herkuissa. Leipähyllyissä kauratuotteiden määrä on kasvanut hurjasti, puurohiutaleet ovat saaneet laajan kirjon toinen toistaan maistuvampia kavereita.