Tervetuloa Apollonia Symposiumiin 18.-19.3.2022

Hyvä toimittaja! Tervetuloa Apollonia Symposiumiin 18.–19.3.2022 kuulemaan uusinta tietoa hammasimplanteista ja implanttihoidon riskitekijöistä.

Hammasimplanteilla korvataan yhä useammin puuttuvia hampaita ja kuntoutetaan purentaa. Implantit kestävät pääsääntöisesti hyvin ihmisten suissa, mutta sudenkuoppiakin on. Kenelle hammasimplantit soveltuvat? Miten implanttihoidon riskejä hallitaan?

Perjantaina 18.3. luennoimassa on kansainvälisiä asiantuntijoita ja lauantaina 19.3. alan suomalaisia osaajia. Tapahtuman koko luento-ohjelman löydät täältä.

Tapahtuman yhteydessä järjestetään myös alan tuotteita ja palveluja esittelevä näyttely Logomossa Turussa (Junakatu 9).

Median edustajat ovat tervetulleita kuuntelemaan luentoja ja tutustumaan näyttelyyn. Tapahtuman voi osallistua etäyhteydellä tai paikan päällä Logomossa

Ilmoittaudu tapahtumaan Annika Nissiselle: annika.nissinen@apollonia.fi.

Tervetuloa!

Viestinnän asiantuntija (Apollonia) Annika Nissinen, annika.nissinen@apollonia.fi, p. 040 779 6435

Osoitelähde: Terveystoimittajat ry ja STT