Tervetuloa Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön perinteiseen Elinkeinoaamuun

Tilaisuudessa julkistetaan Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon voittaja. Tämän vuoden kilpailun teema on Vienti kasvun lähteenä 2010-luvulla – Exporten som grund för tillväxt under 2010-talet. Tilaisuudessa ajankohtaisen alustuksen pitää teollisuusneuvos Risto Anttonen.

Aika: Tiistai 15.5.2018 klo 08.30-10.15

Paikka: Taidetehdas, Aleksanterinkatu 1, Porvoo

Ohjelma:

8.30 Kevyt aamiainen

9.00 Tilaisuuden avaus

Kauppakamariyksikön ja palkintolautakunnan puheenjohtaja, toimitusjohtaja Mauri Molander Itä-Uudenmaan osuuspankki

9.10 Alustus: Vienti kasvun lähteenä

Teollisuusneuvos Risto Anttonen

9.45 Yrityspalkinnon jako ja palkitun puheenvuoro

10.15 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen viimeistään maanantaina 14.5.2018:

Essi Lindqvist, viestintäpäällikkö

essi.lindqvist@chamber.fi, p. 040 5651835

Tervetuloa!

Essi Lindqvist
viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
essi.lindqvist(at)chamber.fi

KUTSU MEDIALLE: Itä-Uudenmaan yrityspalkinto 2019 haku käynnistyy15.2.2019 09:29:45Kutsu

Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö jakaa vuosittain Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon. Kauppakamariyksikkö etsii jälleen alueen yrityspalkinnon saajaa. Perinteinen palkinto jaetaan jo 20. kerran. Tervetuloa 28.2. klo 9.00.-10.00 media-aamiaiselle kuulemaan tämän vuoden yrityspalkinnon kriteereistä, taustoista ja tavoitteista. Julkistamme tuolloin yrityspalkinto 2019 haun alkaneeksi. Paikka: Ravintola Zum Beispiel, Porvoo. Ei ennakkoilmoittautumisia. Tervetuloa!