Tervetuloa Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön perinteiseen Elinkeinoaamuun

Tilaisuudessa julkistetaan Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon voittaja. Tämän vuoden kilpailun teema on Vienti kasvun lähteenä 2010-luvulla – Exporten som grund för tillväxt under 2010-talet. Tilaisuudessa ajankohtaisen alustuksen pitää teollisuusneuvos Risto Anttonen.

Aika: Tiistai 15.5.2018 klo 08.30-10.15

Paikka: Taidetehdas, Aleksanterinkatu 1, Porvoo

Ohjelma:

8.30 Kevyt aamiainen

9.00 Tilaisuuden avaus

Kauppakamariyksikön ja palkintolautakunnan puheenjohtaja, toimitusjohtaja Mauri Molander Itä-Uudenmaan osuuspankki

9.10 Alustus: Vienti kasvun lähteenä

Teollisuusneuvos Risto Anttonen

9.45 Yrityspalkinnon jako ja palkitun puheenvuoro

10.15 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen viimeistään maanantaina 14.5.2018:

Essi Lindqvist, viestintäpäällikkö

essi.lindqvist@chamber.fi, p. 040 5651835

Tervetuloa!

Essi Lindqvist
viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
essi.lindqvist(at)chamber.fi

Kauppakamarit: Osaavan henkilöstön saatavuus vaatii muutoksia koulutusjärjestelmään4.6.2018 07:00Tiedote

Koulutusjärjestelmä on muutettava joustavaksi ja reagointikykyiseksi, vaativat kauppakamarit. Osaavan henkilöstön saatavuuden turvaaminen yrityksille vaatii, että koulutusjärjestelmän sisäiset raja-aidat puretaan ja elinikäinen oppiminen mahdollistetaan. Ammatti- ja tutkintonimikkeiden sijaan huomio on kiinnitettävä osaamiseen, jota on voitava päivittää muuttuvien tarpeiden mukaan läpi työuran.