Tervetuloa Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön perinteiseen Elinkeinoaamuun!

Snellmanin päivänä, perjantaina 12.5.2017 klo 08.30-10.15. Tilaisuus järjestetään Porvoossa, Café Cabriole, Piispankatu 30

Tilaisuudessa julkistetaan Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon voittaja. Tämän vuoden kilpailun teema on Ympäristövaikutusten huomiointi yritystoiminnassa.

Tilaisuudessa ajankohtaisen alustuksen pitää Kreab Oy:n toimitusjohtaja Mikael Jungner.

Ohjelma:

8.30 Kevyt aamiainen

9.00 Tilaisuuden avaus

Kauppakamariyksikön ja palkintolautakunnan puheenjohtaja, toimitusjohtaja Risto Volanen, Pasi Volanen Oy

9.10 Yritysten menestys luo seudun menestyksen

Toimitusjohtaja Mikael Jungner, Kreab Oy

9.45 Yrityspalkinnon jako ja palkitun puheenvuoro

10.15 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautuminen viimeistään keskiviikkona 10.5.2017:

Essi Lindqvist, viestintäpäällikkö

essi.lindqvist@chamber.fi, p. 040 5651835

Tervetuloa!

Kalevankatu 12

0505636368http://helsinki.chamber.fi

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi