Tervetuloa inspiroitumaan tilaratkaisuista Turkuun, Maariankatu 5

Liune Tilaratkaisut on avannut ovensa, ja kutsuu tutustumaan uudenlaisiin sisustusratkaisuihin Turun Maariankadulle keskiviikkona 1.12. klo 10 alkaen!

Liunen Tilaratkaisut, Maariankatu 5, Turku

Joulun parhaat lahjaostokset tehdään täällä. Tervetuloa!

Pieni joululahjayllätys luvassa 50 ensimmäiselle vierailijalle.

TURKU, Maariankatu 5

Avoinna loppuvuonna 2021:

Ke 1.12. klo 10–17

To 2.12. klo 10–12

La 4.12. klo 10–15

Ke 8.12. klo 10–12

To 9.12. klo 10–12

Muistathan myös teräsrunkoisen Helmen, joka on nähtävillä Logomon pihalla Turussa vielä loppuvuoden.

Edustajamme paikalla Ke 1.12. klo 10–16, To 2.12., Ke-To 8.-9.12. klo 13–16.

Helmi Logomon ulkopuolella Turussa

Liunen Tilaratkaisut, Maariankatu 5, Turku
Teräsrunkoinen moduuli Helmi Logomon pihalla Turussa

Aulis Lundell Oy on erikoistunut rullamuovausteknologialla valmistettavien teräsprofiilien valmistamiseen, kevytrakennejärjestelmien kehittämiseen ja markkinointiin sekä jatkojalostettujen tuotteiden kuten elementtien, moduulien ja Liune-ovikokonaisuuksien valmistukseen. Yhtiömme on suomalainen perheyritys, olemme toimittaneet rakennusteollisuudelle Lundell-Profile -tuotteita jo vuodesta 1980.

Logomo juhlii – myös taide ja teräs esillä Turussa 20.11.202118.11.2021 06:54:00 EET | Kutsu

Luovien alojen tapahtumakeskus Logomolla on 10-vuotisjuhlat, jotka huipentuvat lauantaina 20.11.2021. Mukana juhlistamassa Turkua ja Taidetta ovat myös Aulis Lundell Oy, Liune ja Johanna Oras. Toivotamme kaikki tervetulleiksi tutustumaan Modi HELMEEN Logomon pihalle. "Helmi - La Perla" on teräsrunkoinen taideinstallaatio, joka on osa Johanna Oraksen Kukoistuksen koodi 2.0 -näyttelyä. Taidenäyttely on esillä Logomon Logi-salissa klo 12:00–15:00. Tiloihin on vapaa pääsy klo 15.00 saakka, taiteilija esittelee näyttelyn teemat klo 13.15.

Taloesittelyt asuntomessujen lehdistöpäivään: ProModi ja Pyörre-talo25.5.2021 07:38:00 EEST | Tiedote

Lohjan asuntomessuilla on esillä kaksi teräsrakenteista taloa, muuntojoustava ProModi ja kiertotalouden mallitalo Pyörre. Teräksisten rakennustuotteiden valmistaja Aulis Lundell Oy on toteuttanut Lohjan asuntomessuille kaksi teräsrunkoista taloa, ProModin ja Pyörre-talon. Molempien talojen lopputuloksissa konkretisoituu Aulis Lundell Oy:n 40 vuoden aikana kertynyt kokemus, innovatiivisuus ja osaaminen.