Tervetuloa inspiroitumaan tilaratkaisuista Turkuun, Maariankatu 5

Liune Tilaratkaisut on avannut ovensa, ja kutsuu tutustumaan uudenlaisiin sisustusratkaisuihin Turun Maariankadulle keskiviikkona 1.12. klo 10 alkaen!
Liunen Tilaratkaisut, Maariankatu 5, Turku

Joulun parhaat lahjaostokset tehdään täällä. Tervetuloa!

Pieni joululahjayllätys luvassa 50 ensimmäiselle vierailijalle.

TURKU, Maariankatu 5

Avoinna loppuvuonna 2021:

Ke 1.12. klo 10–17

To 2.12. klo 10–12

La 4.12. klo 10–15

Ke 8.12. klo 10–12

To 9.12. klo 10–12

Muistathan myös teräsrunkoisen Helmen, joka on nähtävillä Logomon pihalla Turussa vielä loppuvuoden.

Edustajamme paikalla Ke 1.12. klo 10–16, To 2.12., Ke-To 8.-9.12. klo 13–16.

Helmi Logomon ulkopuolella Turussa

Liunen Tilaratkaisut, Maariankatu 5, Turku
Teräsrunkoinen moduuli Helmi Logomon pihalla Turussa

Aulis Lundell Oy on erikoistunut rullamuovausteknologialla valmistettavien teräsprofiilien valmistamiseen, kevytrakennejärjestelmien kehittämiseen ja markkinointiin sekä jatkojalostettujen tuotteiden kuten elementtien, moduulien ja Liune-ovikokonaisuuksien valmistukseen. Yhtiömme on suomalainen perheyritys, olemme toimittaneet rakennusteollisuudelle Lundell-Profile -tuotteita jo vuodesta 1980.