Tervetuloa Muumimaailman perehdytyspäivään 10.6. klo 11.00!

Tervetuloa mukaan tutustumaan Muumimaailman kesän 2021 uusiin kohteisiin: Noidan taloon ja Hemulin Kukkapenkkiin sekä seuraamaan henkilökunnan perehdytyspäivää. Tarkoituksena on myös rakentaa 50 uutta linnunpönttöä. Muumimaailma avautuu kesään 12.6!

Kesälle 2021 on rakennettu uusi Noidan talo sekä Hemulin Kukkapenkki. Niiskun Keksintöpuistoon tulee uusi Keksintökahvila ja Muumitalon läheisyyteen Hemulin Jätski.

Päivän aikana voi tutustua uusien kohteiden lisäksi Muumimaailman henkilökunnan koulutukseen. Kesän työntekijät kiertävät ryhmissä ja toimivat toisilleen asiakkaina eri pisteissä. Yksi piste on linnunpönttöjen rakentaminen ja tässä tavoitteena on lisätä henkilökunnan yhteisöllisyyden tunnetta yhdessä tekemällä.

Linnunpöntöt asennetaan saareen kesän aikana ja samalla poistetaan vanhat ja huonokuntoiset. Tämän vuoden pesintäkauteen emme ehdi, joten linnut hyötyvät vasta ensi keväänä uudesta kodistaan! Tavoitteena on turvata jatkossakin linnuille pesintämahdollisuus osana Muumimaailman vastuullisuustavoitteita.

11.00 Tapaamme Muumitalolla. Mukana toimitusjohtaja Tomi Lohikoski.

12.00 Mahdollisuus ruokailuun myyntipisteissämme.

Ilmoittauduthan ennakkoon 9.6. mennessä

ann-karin.koskinen@muumimaailma.fi  tai 040 5900701.