Tervetuloa Muumimaailman perehdytyspäivään 10.6. klo 11.00!

Tervetuloa mukaan tutustumaan Muumimaailman kesän 2021 uusiin kohteisiin: Noidan taloon ja Hemulin Kukkapenkkiin sekä seuraamaan henkilökunnan perehdytyspäivää. Tarkoituksena on myös rakentaa 50 uutta linnunpönttöä. Muumimaailma avautuu kesään 12.6!

Kesälle 2021 on rakennettu uusi Noidan talo sekä Hemulin Kukkapenkki. Niiskun Keksintöpuistoon tulee uusi Keksintökahvila ja Muumitalon läheisyyteen Hemulin Jätski.

Päivän aikana voi tutustua uusien kohteiden lisäksi Muumimaailman henkilökunnan koulutukseen. Kesän työntekijät kiertävät ryhmissä ja toimivat toisilleen asiakkaina eri pisteissä. Yksi piste on linnunpönttöjen rakentaminen ja tässä tavoitteena on lisätä henkilökunnan yhteisöllisyyden tunnetta yhdessä tekemällä.

Linnunpöntöt asennetaan saareen kesän aikana ja samalla poistetaan vanhat ja huonokuntoiset. Tämän vuoden pesintäkauteen emme ehdi, joten linnut hyötyvät vasta ensi keväänä uudesta kodistaan! Tavoitteena on turvata jatkossakin linnuille pesintämahdollisuus osana Muumimaailman vastuullisuustavoitteita.

11.00 Tapaamme Muumitalolla. Mukana toimitusjohtaja Tomi Lohikoski.

12.00 Mahdollisuus ruokailuun myyntipisteissämme.

Ilmoittauduthan ennakkoon 9.6. mennessä

ann-karin.koskinen@muumimaailma.fi  tai 040 5900701.

Muumimaailman kesä alkaa lauantaina!4.6.2020 15:30:53 EEST | Tiedote

Muumimaailma avaa ovensa lauantaina 6.6. klo 11. Muumisaaren kesäinen luonto ja merellinen Naantali odottavat vieraitaan innolla. Muumimaailman kaikki toiminnot ovat ennallaan: Muumitaloon pääsee sisälle ja esityksiä on runsaasti sekä Teatteri Emmassa että Pikku Estradilla. Kävijämäärää on rajattu ja liput ovat vain ennakkomyynnissä. Muumitalo, Hemulin talo sekä wc-tilat on suojattu nanopinnoitteella, joka hylkii tehokkaasti mikrobeja.

Kesän iloisin uutinen: Muumimaailma avataan 6. kesäkuuta!26.5.2020 10:04:11 EEST | Tiedote

Muumimaailman kesä alkaa 6.6. ja ovet ovat avoinna kesäkuussa joka päivä klo 11-17. Teemapuistossa huolehditaan niin pienten kuin isojenkin vieraiden turvallisuudesta. Lupauksemme on ’iloitse huoletta’, jonka lunastamiseksi noudatamme vallitsevan tilanteen takia erityistä varovaisuutta ja huolellisuutta sekä tietysti viranomaisten määräyksiä ja ohjeita. Rajaamme päivittäistä kävijämäärää ja kiinnitämme huomiota turvaväleihin sekä henkilökunnan että asiakkaiden osalta. Pääsyliput ja pysäköintiliput ovat myynnissä vain ennakkoon verkkokaupastamme. Muumitalo, Hemulin talo sekä wc-tilat on suojattu nanopinnoitteella, joka hylkii tehokkaasti mikrobeja.