Tervetuloa Saaristo-Naantalin luonto-oppaan julkaisutilaisuuteen

Saaristo-Naantali on hieno retkeilykohde kaikkina vuodenaikoina! Saaristo-Naantalin luonto-opas julkaistaan keskiviikkona 8.11. Kirjan tekijät ovat merimaskulaiset Reima Orvasto ja Anne Pentti. Sadan sivun paksuisessa ja kuvitetussa nelivärisessä kirjassa esitellään Naantalin saaristoalueiden vähemmän tunnettuja luontokohteita ja annetaan mukavia ja käyttökelpoisia vinkkejä retkeilijälle

Saariston tunnelmaa

Olemme valinneet kirjassa esitellyt kohteet pääosin omien mieltymystemme tai saamiemme vinkkien mukaan ja ottaneet mukaan kohteita, joissa voi liikkua omatoimisesti ja useimmiten ilmaiseksi, tekijät korostavat.

Orvasto harrastaa luontovalokuvausta sekä patikointia ja liikkuu saaristossa meloen tai perinnepurjeveneellä. Pentti on purjehtija, laitesukeltaja ja talviuimari. Molemmat kirjan tekijät korostavat saaristoluonnon ainutlaatuisuutta ja toivovat uuden luonto-oppaan kannustavan lukijoita näkemään alueen arvon ja sen suojelutarpeet.

Tervetuloa

Saaristo-Naantalin luonto-oppaan julkaisutilaisuuteen

keskiviikkona 8.11. klo 11.00

Visit Naantalin tiloihin (Kaivotori 2, Naantali)

– Tämä hieno uutuuskirja muistuttaa, että kaikki vuodenajat ovat hyviä retkeilyajankohtia Saaristo-Naantalissa. Syksyn sienimetsät, talven pilkkireissut ja lintujen kevätmuuton ja pesinnän seuraaminen ovat ainutlaatuisia elämyksiä, sanoo Visit Naantalin toimitusjohtaja Tarja Rautiainen.

Kirjan hinta on 15 euroa ja sitä on saatavissa julkaisupäivän jälkeen mm. seuraavista paikoista: http://fandoniankirjakauppa.mycashflow.fi, VisitNaantali, Naantalin kaupungin palvelupisteet, Naantalin Museo, Akateeminen Kirjakauppa, Kansallinen Kirjakauppa, Necca-liike Naantalin tullikadulla sekä useat muut yritykset Naantalin alueella.

Lisätietoja antavat:

Jos haluatte kuvata tekijöitä retkeilyvarusteissa laavutulilla tai muualla luonnon helmassa, se järjestyy esimerkiksi julkaisutilaisuuden jälkeen. Tästä toivomme ennakkotietoa järjestelyjä varten viimeistään maanantain 6.11. aikana.

Saariston tunnelmaa

Jukka Rintalan näyttely Unelmien aika - Time of Dreams Naantalissa, tervetuloa avajaisiin20.6.2018 08:15Kutsu

Jukka Rintalan Unelmien aika - Time of Dreams –näyttely 29.6. – 4.8.2018 Naantalin Wanha Raatihuone, Mannerheiminkatu 14, 21100 Naantali Avajaiset torstaina 28.6.2018 klo 17.00. Näyttelyn avaa Naantalin kaupunginjohtaja Jouni Mutanen. Illan aikana yllätysohjelmaa. Näyttelyn esittely lehdistölle klo 16.00 Esillä uniikkipukuja, valmisvaatteita,takkeja, sisustustekstiilejä, kattaustuotteita ja maalauksia. Kaikkia myynnissä JR-shopissa. Tervetuloa! Lisätiedot ja haastatteluajat Jukka Rintala p. 040 541 1293, jukka.rintala@jukkarintala.fi facebook Studio Jukka Rintala www.jukkarintala.fi Jukka Rintala Shop ja Studio Fredrikinkatu 26 00120 Helsinki