Tervetuloa Siltalan media-aamiaiselle 31.8.

Esittelemme Siltalan syksyn kirjoja media-aamiaisella tiistaina 31.8. kello 9.15–10.45 hotelli Presidentissä Helsingissä. Tarjolla runsas hotelliaamiainen ja lyhyitä kirjailijahaastatteluja. Haastateltavina ovat Leena Majander, Helmi Kekkonen, Pirkko Saisio, Sari Rainio ja Juha Rautaheimo, Juha Kauppinen sekä Siim Liivik.

Leena Majander on kirjoittanut muistelmakirjan Kirjatyttö, Helmi Kekkoselta ilmestyy romaani Tämän naisen elämä ja Pirkko Saisiolta niin ikään romaani Passio. Sari Rainio ja Juha Rautaheimo kertovat esikoisdekkaristaan Vainajat eivät vaikene. Juha Kauppisen Heräämisiä kertoo siitä, miten hänestä tuli luonnonsuojelija. Fuck you Liivik -kirja kertoo jääkekkoilija Siim Liivikin tarinan "kolhoosista Korsoon ja kultakaukaloihin". Sen on kirjoittanut Aki Ollikainen.

Tilaisuus järjestetään mahdollisimman isossa tilassa, osallistujia otamme mukaan vain sen verran, että saamme pidettyä kunnon turvavälit. Ilmoittautuminen viimeistään maanantaina 30.8. spostilla reetta@siltalapublishing.fi tai puh 0400 328 300.