Visit NaantaliVisit NaantaliVisit Naantali

Tervetuloa Smakuilemaan Naantaliin jälleen 28.6.-10.7.2021

Smaku-ruokatapahtuma järjestetään jo kolmatta kertaa Naantalissa ja mukana on tänä vuonna seitsemän upeaa paikallista ravintolaa ja kahvilaa. Smakussa voi kierrellä omassa tahdissa maistelemassa Naantalin ravintoloiden ja kahviloiden Smaku-annoksia 5 ja 7 euron annoshintaan. Kukin mukana olevista ravintoloista ja kahviloista toteuttaa Smakua varten omaleimaisen maisteluversion vähintään yhdestä alku-, pää- tai jälkiruoka-annoksesta.

Tänäkin vuonna yleisö voi äänestää omaa suosikkiannostaan Smakun aikana osoitteessa www.smakufestivals.com. Naantalin Makuaarre 2021 julkistetaan tapahtuman päätteeksi 10. heinäkuuta. Kaikkien suosikkiannostaan äänestäneiden kesken arvotaan palkinnoksi 2 hengen lahjakortteja osallistujaravintoloihin. Tervetuloa Smaku-kierrokselle Naantalin upeisiin ravintoloihin ja kahviloihin heti juhannuksen jälkeen! Kartta esiin ja omaa Makuaarretta etsimään!

”Tämän vuoden Smakuannokset ovat suussa sulavan herkullisia ja monipuolisia. Löytyy suolaista ja makeaa, kasvis- ja lihavaihtoehtoja sekä ihania jälkiruokia – takuulla jokaiselle jotakin! Tapahtuma ajoittuu myös keskelle kesää alkaen heti juhannuksen jälkeen, jolloin varmasti maisteluannokset maistuvat niin paikallisille kuin kotimaan matkailijoillekin”, iloitsee tapahtuman tuottaja Laura Pulkkinen.

Mukana Smaku Naantalissa vuonna 2021:

Tapahtuma järjestetään ravintoloissa valtakunnallisia terveysohjeistuksia noudattaen.

Annoskuvat pääsette lataamaan tästä linkistä
Annostiedot kuvineen löydät myös nettisivuiltamme www.smakufestivals.com

Lisätietoa tapahtumasta:

Laura Pulkkinen

Tuottaja, Smaku Events Oy

0405777883 I info@smakufestivals.com I www.smakufestivals.com

Tarja Rautiainen, Visit Naantali,

0407478847, tarja.rautiainen@visitnaantali.com

www.visitnaantali.com

Varsinais-Suomen ja Satakunnan matkailuorganisaatioiden yhteinen digitaalinen varausalusta valmiina julkaistavaksi14.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Syksyllä 2020 alkanut hanke on edennyt odotetusti. Yleisölle ja alueen yrittäjille hanke konkretisoituu digitaalisen varaus- ja myyntialustan käyttöönotolla. Yhteinen haaveilusta myyntiin mahdollistava digitaalinen varausalustan pilotti, Elämysgroupin Koko Travel Planner julkaistaan 14.6. Varausalusta löytyy www.finnisharchipelagoroutes.fi ja sosiaalisen median kanavat @finnisharchipelagoroutes.

Save the date ruokatoimittajille - tervetuloa mukaan maistuvaan kesäpäivään ja Smaku-matkalle Naantaliin tiistaina 1.6.20216.5.2021 08:05:00 EEST | Kutsu

Smaku -ruokatapahtuma järjestettiin Naantalissa ensimmäisen kerran vuonna 2019. Tämän vuoden Smaku Naantali järjestetään ravintoloissa ja kahviloissa 28.6.-10.7.2021. Smaku-tapahtumassa kierrellään maistelemassa paikallisten ravintoloiden ja kahviloiden herkullisia maisteluannoksia kahden viikon ajan ja tutustua paikallisiin yrittäjävetoisiin ravintoloihin omaan tahtiin yhdessä ystävien kanssa.

Veneala toivoo Naantalin Venemessujen järjestämistä2.2.2021 08:16:00 EET | Tiedote

Hankalasta koronatilanteesta huolimatta Naantalin Venemessujen organisaatio työskentelee sen eteen, että toukokuun viimeisenä viikonloppuna messuveneet olisivat jälleen esillä Naantalin rannassa. -Venealalle tulevasta keväästä on tulossa haasteellinen, kun perinteiset sisähalleissa tapahtuvat messut on peruttu. Kevään messut ovat aina olleet alalle tärkeä kanava asiakkuuksien hankinnassa ja kaupantekemisessä. Moni kauppias toivookin nyt, että Naantalissa messut saataisiin kuitenkin järjestettyä koronasta huolimatta. Usko tähän on vahva, koska ulkoilmatapahtuma voisi olla mahdollista järjestää turvallisesti näissäkin olosuhteissa, miettii messujen toimitusjohtaja Tuomas Levanto.

Det gemensamma och länsöverskridande projektet Finnish Archipelago 2025 – hållbar tillväxt genom digitalt produkturval samordnas i samarbete av Visit Pori, Visit Rauma, Yrityssalo, Kimitoöns kommun, Pargas stad, Visit Turku och Visit Naantali, med den sist nämnda som projektadministratör. Det deltagande områdets ihopräknade turismintäkt för år 2018 var en miljard euro och den sysselsättande effekten som turismen genererar 5470 årsverken för samma år.