Visit NaantaliVisit NaantaliVisit Naantali

Tervetuloa Smakuilemaan Naantaliin jälleen 28.6.-10.7.2021

Smaku-ruokatapahtuma järjestetään jo kolmatta kertaa Naantalissa ja mukana on tänä vuonna seitsemän upeaa paikallista ravintolaa ja kahvilaa. Smakussa voi kierrellä omassa tahdissa maistelemassa Naantalin ravintoloiden ja kahviloiden Smaku-annoksia 5 ja 7 euron annoshintaan. Kukin mukana olevista ravintoloista ja kahviloista toteuttaa Smakua varten omaleimaisen maisteluversion vähintään yhdestä alku-, pää- tai jälkiruoka-annoksesta.

Tänäkin vuonna yleisö voi äänestää omaa suosikkiannostaan Smakun aikana osoitteessa www.smakufestivals.com. Naantalin Makuaarre 2021 julkistetaan tapahtuman päätteeksi 10. heinäkuuta. Kaikkien suosikkiannostaan äänestäneiden kesken arvotaan palkinnoksi 2 hengen lahjakortteja osallistujaravintoloihin. Tervetuloa Smaku-kierrokselle Naantalin upeisiin ravintoloihin ja kahviloihin heti juhannuksen jälkeen! Kartta esiin ja omaa Makuaarretta etsimään!

”Tämän vuoden Smakuannokset ovat suussa sulavan herkullisia ja monipuolisia. Löytyy suolaista ja makeaa, kasvis- ja lihavaihtoehtoja sekä ihania jälkiruokia – takuulla jokaiselle jotakin! Tapahtuma ajoittuu myös keskelle kesää alkaen heti juhannuksen jälkeen, jolloin varmasti maisteluannokset maistuvat niin paikallisille kuin kotimaan matkailijoillekin”, iloitsee tapahtuman tuottaja Laura Pulkkinen.

Mukana Smaku Naantalissa vuonna 2021:

Tapahtuma järjestetään ravintoloissa valtakunnallisia terveysohjeistuksia noudattaen.

Annoskuvat pääsette lataamaan tästä linkistä
Annostiedot kuvineen löydät myös nettisivuiltamme www.smakufestivals.com

Lisätietoa tapahtumasta:

Laura Pulkkinen

Tuottaja, Smaku Events Oy

0405777883 I info@smakufestivals.com I www.smakufestivals.com

Tarja Rautiainen, Visit Naantali,

0407478847, tarja.rautiainen@visitnaantali.com

www.visitnaantali.com

Ravintola Tammiston Kuulas Naantalissa tarjoaa Suomen parhaat ruokaelämykset5.12.2023 07:51:00 EET | Tiedote

"Jotain erilaista ja innovatiivista" - Hungry for Finland -kilpailun voitto Naantaliin. Ravintola Tammiston Kuulas tarjoaa Suomen parhaat ruokaelämykset. Hungry for Finland 2023 -ruokamatkailukilpailun voittajaksi on valittu naantalilaisen Tammiston Kuulas -ravintolan kaksi tuotetta: kaikkia aisteja kutkuttava Piknik omenapuun alla ja saariston makuja tarjoava Taste of Archipelago -tapahtuma.

Piknik Omenapuun alla ja Taste of Archipelago Naantalista Suomen paras ruokamatkailutuote 202330.11.2023 15:15:00 EET | Tiedote

Hungry for Finland Ruokamatkailukilpailun arviointiraati on valinnut naantalilaisen Tammiston Kuulas-ravintolan Piknik Omenapuun alla ja Taste of Archipelago -tapahtuman Suomen parhaaksi ruokamatkailutuotteeksi 2023. Palkinnon jakoi maa- ja metsätalousministeri Sari Essayah. Kilpailuun osallistui 46 monipuolista ja tasokasta tuotetta ammattilaissarjassa. Tänä vuonna erityistavoite oli saada mukaan vastuullisuuteen ja paikallisuuteen perustuvia tuotteita. Myös muut naantalilaiset yritykset ovat keränneet merkittäviä palkintoja loppuvuoden aikana, ja ne tarjoavat asiakkailleen elämyksellisiä ja vastuullisia tuotteita.