Tervetuloa Tuomas Vimman Enkeleitä ja yksisarvisia –startup-kirjan julkistamistilaisuuteen 24.10. klo 15

Tuomas Vimman uutuuskirja Enkeleitä ja yksisarvisia on kymmenien kasvuyrittäjien kertomuksista kutoutuva räjäyttävä teos, joka kertoo start-up Suomen noususta ja uhosta. Tervetuloa kirjan julkistamistilaisuuteen keskiviikkona 24.10. klo 15.

Slush, Supercell ja Rovio. Kuhinaa ja vaarallisia tilanteita. Startup-yrittäjät kamppailevat noususta kansainväliseen menestykseen, kampittajista ja vähättelijöistä välittämättä. Monet onnistuvat ja sankarit juhlivat. Enkeleitä ja yksisarvisia on vauhdikas kuvaus suomalaisen startup-ekosysteemin synnystä.

Iltapäivässä kuullaan Tuomas Vimman esittely kirjasta. Lisäksi luvassa paneelikeskustelu startup- ekosysteemistä. Panelisteina Linda Liukas ja Miki Kuusi. Moderaattorina Heini Vesander

Missä: Maria 01, Lapinlahdenkatu 16, Helsinki

Milloin: ke 24.10. klo 15–16

Ilmoittautumiset: adele.couavoux@otava.fi

Tarjolla olutta ja hyönteissnäcksejä. Tervetuloa!

Kirjailija Tuomas Vimma on käsikirjoittanut kuusi MTV3-kanavalla esitettyä dokumenttielokuvaa kotimaisten suuryritysten historiasta (Paulig, Valio, Fazer, SRV, Koskisen, K-kauppiasliitto) sekä julkaissut kuusi romaania (Otava, Gummerus).