Tesomalaisten ruokakori halpenee vuoden 2019 lopulla

Hyviä uutisia tesomalaisille – heille valmistuu pysyvästi edullisten hintojen ruokakauppa vuoden 2019 lopulla.

S-market tulee yhdeksi osaksi Tesoman rautatiekorttelia. Kortteliin tulee lisäksi neljä asuinkerrostaloa, jotka valmistuvat vaiheittain.

Olemme seuranneet alueen ruokakauppojen hintatasoa ja haluamme tuoda tesomalaisille pysyvästi edullisten hintojen S-marketin. – Panostamme laajaan valikoimaan halpuutetuin hinnoin – niin arjen perustarvikkeissa kuin juhlan aineksissa. Erityisruokavaliot huomioidaan myös valikoimassa, ryhmäpäällikkö Sami Hieta-aro kertoo.

S-marketin rakennustyöt ovat jo alkaneet. Kaupan yhteyteen tulee muina palveluina Nosto-automaatti ja itsepalveluautopesu pysäköintihalliin, johon valmistuu myös sähköautoille kaksi latauspistettä. Piha-alueelle tulee runsaasti paikoitustilaa.

Arki helpottuu, kun ei tarvitse lähteä kotikorttelia kauemmas ruokakauppaan. – Haluamme olla tesomalaisten Oma kauppa ja kuunnella heidän ajatuksiaan. Valikoimaa kehitetään asiakkaiden tuotetoiveiden perusteella, Hieta-aro lupaa.

Ryhmäpäällikkö
Sami Hieta-aro
sami.hieta-aro@sok.fi

Vanhemmilla on huoli energiajuomien käytöstä13.3.2019 09:20:30 EETTiedote