Thai Night Naantalin Kylpylässä elokuussa

Naantalin Kylpylässä koetaan jälleen elämyksellinen ilta 4. ja 5.8., kun tanssi, musiikki ja Thai-maut pääsevät esille kulttuuritapahtumassa.
Thai-illoissa on luvassa hurmaavaa musiikkia ja tanssia sekä tietysti aasialaisia makuja suoraan Kylpylän maineikkaasta thai-keittiöstä.

Elämyksellinen Thai Night Naantalin Kylpylässä 4. ja 5.8.2016

Suomen Thaimaan suurlähetystö ja Naantalin Kylpylä järjestävät yhdessä jo perinteeksi muodostuneen kulttuuritapahtuman, joka avaa ikkunan aitoon thaimaalaiseen perinteeseen huikean musiikki- ja tanssishown sekä aasialaisten makuelämysten muodossa.

Illan ohjelma:

Show & Dinner tapahtumaravintola Paviljongissa (sama ohjelma molempina iltoina)

klo 19.30 Thai-buffet
Thai Gardenin maineikas ja palkittu keittiömestari Manit Poonhiran loihtii aasialaisia makuelämyksiä tuoreista aasialaisista raaka-aineista. Thai ruuat tuovat väriä arkeen, muistoja matkoilta ja virittävät juhlatunnelmaan.

klo 21-23 Show (väliaika 20min)
Thaimaalainen klassinen musiikki- ja tanssiryhmä esiintyy

Liput 40,-/aik. ja 25,-/lapsi (4-12v)

Varaukset p. 02 44 55 599 tai restaurants@naantalispa.fi

Lisätietoja:

Joni Hakkarainen
Myynti- ja markkinointijohtaja
Sunborn Hotels & Restaurants
Email. joni.hakkarainen@sunbornhotels.com

Kulttuuritapahtuma avaa ikkunan aitoon thaimaalaiseen perinteeseen.

Naantalin Kylpylä on tunnettu kylpylä- ja kongressihotelli meren rannalla, Naantalin idyllisen vanhan kaupungin kyljessä. Kylpylä on osa Sunborn Saga Oy:tä, joka tunnetaan erityisesti kylpylätoiminnan pioneerina ja laadukkaiden ravintolapalveluiden tuottajana. Yritykseen kuuluvat Naantalin Kylpylä ja Ruissalon Kylpylä ravintoloineen, Kuntoutuskeskus Ruissalo sekä ravintolat Naantalin Kaivohuone ja Snickari Naantalissa.