Thaimaalainen kulttuuri esittäytyy Naantalin Kylpylässä

Suomen Thaimaan suurlähetystö tuo Naantalin Kylpylään thaimaalaisen kulttuurin festivaalin. Thai Night at Naantali –tapahtumaa vietetään Naantalin Kylpylässä kahtena peräkkäisenä iltana 2.-3. kesäkuuta.
Thai Night at Naantali –illoissa ovat näyttävästi esillä kuuluisa thaimaalainen ruoka sekä maan värikäs ja perinteinen kulttuuri.

Thai Night at Naantali –illoissa ovat näyttävästi esillä kuuluisa thaimaalainen ruoka sekä maan värikäs ja perinteinen kulttuuri. Thaimaan suurlähettiläs Mr. Rachanant Thananant seurueineen kunnioittaa tapahtumaa läsnäolollaan.

Molempina tapahtumailtoina ravintola Paviljongissa nähdään ryhmä thaimaalaisia huipputanssijoita ja –muusikoita, jotka esittävät perinteistä thai-tanssia sekä klassista thai-musiikkia. Tanssijat ja muusikot ovat kokeneita ammattilaisesiintyjiä, joista moni työskentelee ympärivuotisesti Thaimaan Kansallisteatterissa Bangkokissa. Naantalissa nähtävien esiintyjien voidaankin sanoa kuuluvan maansa parhaimmistoon.

Kulttuuritarjonnan lisäksi vierailijoita hemmotellaan ainutlaatuisella thai-ruoalla. Thaimaalaisen keittiön suuren suosion takana on erittäin monipuolisista raaka-aineista loihdittu rikas makumaailma ja thai-ruokaa pidetäänkin hyvin terveellisenä siinä runsaasti käytettyjen yrttien ja mausteiden ansiosta. Naantalin Kylpylän Thai Garden -ravintolan palkittu ja kokenut keittiömestari Manit Poonhiran loihtii tapahtumaan autenttisen thaimaalaisen buffet’n.

Tapahtumassa on mukana myös kolme thaimaalaista käsityöläistä esittelemässä kauniiden perinnekäsitöiden valmistusta.

Thai Night at Naantali on osa viikon kestävää Thaimaa Festivaalia, joka järjestetään 2.8. kesäkuuta. Festivaali koostuu useista eri tapahtumista, joiden tarkoituksena on esitellä Thaimaan värikästä kulttuuria.Tapahtumia järjestetään viikolla 23 Naantalin lisäksi Helsingissä ja Tampereella.

Thai Night at Naantali -tapahtuma 2. ja 3. kesäkuuta Naantalin Kylpylässä klo 17.30 - 22.30. Show & dinner –liput 35,-/hlö. Maanantain 2. kesäkuuta esitys on loppuunmyyty. Varaukset p. 02 44 55 100.

Lisätietoja:

Avainasiakaspäällikkö Rami Heino