THAIMAALAISEN KULTTUURIN HELMIÄ NAANTALIN KYLPYLÄSSÄ

Suomen Thaimaan suurlähetystö ja Naantalin Kylpylä järjestävät yhdessä elämyksellisen illan perinteisen thaimaalaisen kulttuurin parissa. Thailand Festival -tapahtumaa vietetään Naantalin Kylpylässä kahtena peräkkäisenä iltana 25. ja 26. Toukokuuta. Myös Thaimaan suurlähettiläs H.E. Mr. Rachanant Thananant vierailee Naantalissa festivaalin ensimmäisenä iltana.
Thailand Festival -tapahtumaa vietetään Naantalin Kylpylässä

Thailand Festival -tapahtumassa ovat näyttävästi esillä kuuluisa thaimaalainen ruoka sekä maan värikäs ja rikas kulttuuri. Molempina tapahtumailtoina ravintola Paviljongissa nähdään ainutlaatuinen esitys, jossa 19 huipputanssijaa ja -muusikkoa yhdistää perinteistä thai-tanssia, klassista thai-musiikkia ja thaimaalaisia kamppailulajeja taidokkaaksi kokonaisuudeksi.

Festivaalivieraita hemmotellaan myös autenttisella thai-ruoalla. Naantalin Kylpylän Thai Garden -ravintolan palkittu keittiömestari Manit Poonhiran loihtii tapahtumaan perinteikkään thaimaalaisen buffet-illallisen. Tuoreista raaka-aineista valmistetut ruuat tuovat väriä arkeen, palauttavat mieleen muistoja matkoilta ja virittävät sopivasti juhlatunnelmaan.

Naantalin Thailand Festival on osa Bunditpatanasilpan instituutin taiteilijoiden Pohjois-Euroopan kiertuetta, jonka aikana he esiintyvät Suomen lisäksi Virossa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Festivaali koostuu useista eri tapahtumista, joiden tarkoituksena on esitellä Thaimaan värikästä kulttuuria. Suomessa tapahtumia järjestetään viikolla 21 ja 22 Naantalin lisäksi Helsingissä ja Tampereella.

Thailand Festival -tapahtuma 25.-26. toukokuuta Naantalin Kylpylässä klo 17.00 - 23.00.

Ohjelma:

Perinnekäsitöiden esittelyä Kylpylän aulassa klo 17.00 alkaen
Thai Buffet tarjolla klo 19.00–20.30

Tanssi- ja musiikkiesitys klo 21.00–23.00  (väliaika 20 min)

Lisätietoja tapahtumasta:

Jarno Saarinen
Ravintolatoimenpäällikkö
Sunborn Saga Oy
jarno.saarinen@naantalispa.fi

Thailand Festival -tapahtumaa vietetään Naantalin Kylpylässä
Festivaalilla nähdään perinteistä thaimaalaista tanssia
Thai Gardenin thaimaalainen keittiömestari Manit Poonhiran vastaa illan tarjoiluista
Thai Gardenista saa autenttisia thai-herkkuja

Naantalin Kylpylä on osa Sunborn Saga Oy:tä, ja kuuluu Sunborn-konserniin. Naantalin Kylpylän lisäksi Sunborn-ryhmään kuuluvat mm. Ruissalon Kylpylä, Businesshotelli Excelsior Düsseldorf, Sunborn Bakery, Sunborn Catering, Logomo Kitchen ja Kulttuuritalo Kitchen, Pinella, Naantalin Kaivohuone ja Naantalin Rantaravintola. Konserniin kuuluvat myös laivahotellit Lontoossa ja Gibraltarilla. Sunborn-konserni on suomalainen perheyhtiö.