THE 69 EYESIN MAAILMANLAAJUINEN 30-VUOTISJUHLAKEIKKA SUORANA HELSINGIN KULTTUURITALOLTA

Helsingin Kulttuuritalolta käsin striimattavien tapahtumien kirjo kasvaa jälleen yhdellä kotimaisen rockin tunnetulla vientivaltilla. 30-vuotisjuhliaan viettävä The 69 Eyes soittaa ympäri maailmaa striimattavan keikan perjantaina 26.6.2020. Tulevaisuuden Sunborn Live Stream-keikkoina on luvassa kesän aikana mm. Stam1na ja S-Tool.

The 69 Eyes soittaa perjantaina 26.6. ympäri maailmaa striimattavan keikan Helsingin Kulttuuritalolla.

Viime syksynä uuden ”West End”-levynsä julkaissut ja 30-vuotisjuhliaan kiertueella juhlistava The 69 Eyes heittää faniensa iloksi suoran streamauskeikan Helsingin legendaariselta Kulttuuritalolta.

”Kulttuuritalo on legenda! Hendrix, Zeppelin, Hanoi Rocks -85...listahan on loputon. Itse näin siellä Ramonesit aikoinaan. Loistava juhlistaa meidän kolmekymppisiä siellä! Tervetuloa mukaan mistä tahansa,” kutsuu bändin laulaja Jyrki Linnankivi.

Keikka näkyy ympäri maailmaa ja tapahtuu perjantaina 26. kesäkuuta klo 20:00 Helsingin vampyyrit rokkaavat suorana lipun ostaneille sekä keikkaa voi katsella vielä neljä päivää tapahtuman jälkeen. Liput ovat kahden hintaisia, kalliimpaan sisältyy virtuaalinen meet & greet –tapaaminen.

PE 26.6.2020 Showtime: 20:00/8:00 PM UTC/GMT +3

Standard Ticket 9,90€ - sisältää katseluoikeuden tallenteeseen 4 päivän ajan

Vampire Ticket 16,90€ - sisältää katseluoikeuden tallenteeseen 4 päivän ajan + meet & greet -chatin bändin kanssa

Liput: www.ticketmaster.fi/sunbornlivestream

Paitakauppa: http://store.69eyes.com

Promoottori: Sunborn Live / Pietu Sepponen (pietu.sepponen@sunborn.fi)

Ohjelmatoimisto: RedBerg Agency Oy/Tiina Vuorinen

(tiina.vuorinen@redberg.fi)

Sunborn Live Stream-konseptin tuottaa yhteistyössä Sunborn Live ja RajuLive

Suomen heavy metal -ylpeys BATTLE BEAST soittaa maailmanlaajuisen livestream-keikan Helsingin Kulttuuritalolla lauantaina 27.6.2020.3.6.2020 12:00:10 EESTTiedote

Suomen heavy metal -ylpeys BATTLE BEAST soittaa maailmanlaajuisen livestream-keikan Helsingin Kulttuuritalolla lauantaina 27.6.2020. Osana menestyksekästä Sunborn Live Stream -konseptia on jo aiemmin nähty tai tulossa esiintymään mm. Stam1na, The 69 Eyes ja S-Tool. Battle Beastin oli keväällä 2020 tarkoitus soittaa Suomen kiertue, joka vallitsevan koronavirusepidemian vuoksi siirtyi loppuvuoteen. Myös kesän kymmenet festivaalikeikat ympäri Euroopan on peruttu. Nyt kesäkuun 27. päivä yhtye paikkaa tätä tilannetta soittamalla ympäri maailmaa striimattavan keikan legendaarisella Kultturitalolla, jossa kalliimpaan lipputyyppiin sisältyy virtuaalinen meet & greet -chatsessio keikan jälkeen. Illan juontaa stand up -koomikko Ali Jahangiri. Battle Beastin laulaja Noora Louhimo kommentoi: "Ollaan odotettu tätä keikkaa todella paljon ja tiedossa on erikoismäärällä adrenaliinia kyllästetty Battle Beast -show! Kaikkien toive olisi saada olla yleisön kanssa samassa tilassa, mutta vallitsevat olosuh

Stam1na järjestää virtuaalisen moshpitin ja soittaa livestream-keikan Kulttuuritalolla!11.5.2020 14:00:17 EESTTiedote

Sunborn Live Stream-keikat jatkuvat menestykkään avausviikonlopun jälkeen toukokuun lopussa yhden Suomen suosituimman metalliyhtyeen, Stam1nan, merkeissä. Äitienpäiväviikonloppuna konseptin ensimmäisinä esiintyjinä nähtiin Waltteri Torikka, Tuure Kilpeläinen, Costee & Tippa sekä Ali Ihmemaassa. Kaikkien keikkojen tallenteet ovat tämän viikon ajan myynnissä Ticketmasterissa.