THE 69 EYESIN MAAILMANLAAJUINEN 30-VUOTISJUHLAKEIKKA SUORANA HELSINGIN KULTTUURITALOLTA

Helsingin Kulttuuritalolta käsin striimattavien tapahtumien kirjo kasvaa jälleen yhdellä kotimaisen rockin tunnetulla vientivaltilla. 30-vuotisjuhliaan viettävä The 69 Eyes soittaa ympäri maailmaa striimattavan keikan perjantaina 26.6.2020. Tulevaisuuden Sunborn Live Stream-keikkoina on luvassa kesän aikana mm. Stam1na ja S-Tool.

The 69 Eyes soittaa perjantaina 26.6. ympäri maailmaa striimattavan keikan Helsingin Kulttuuritalolla.

Viime syksynä uuden ”West End”-levynsä julkaissut ja 30-vuotisjuhliaan kiertueella juhlistava The 69 Eyes heittää faniensa iloksi suoran streamauskeikan Helsingin legendaariselta Kulttuuritalolta.

”Kulttuuritalo on legenda! Hendrix, Zeppelin, Hanoi Rocks -85...listahan on loputon. Itse näin siellä Ramonesit aikoinaan. Loistava juhlistaa meidän kolmekymppisiä siellä! Tervetuloa mukaan mistä tahansa,” kutsuu bändin laulaja Jyrki Linnankivi.

Keikka näkyy ympäri maailmaa ja tapahtuu perjantaina 26. kesäkuuta klo 20:00 Helsingin vampyyrit rokkaavat suorana lipun ostaneille sekä keikkaa voi katsella vielä neljä päivää tapahtuman jälkeen. Liput ovat kahden hintaisia, kalliimpaan sisältyy virtuaalinen meet & greet –tapaaminen.

PE 26.6.2020 Showtime: 20:00/8:00 PM UTC/GMT +3

Standard Ticket 9,90€ - sisältää katseluoikeuden tallenteeseen 4 päivän ajan

Vampire Ticket 16,90€ - sisältää katseluoikeuden tallenteeseen 4 päivän ajan + meet & greet -chatin bändin kanssa

Liput: www.ticketmaster.fi/sunbornlivestream