The Apartment -tapettimallisto hehkuu suurkaupunkien sykettä

Miamin glamouria, New Yorkin hehkua ja iätöntä Venetsiaa huokuvat tapetit tuovat tunnelmaa kuplivista juhlista ja ylellisistä illanvietoista.
The Apartment - Memphis

Mallistossa on 42 modernia, ilmaisuvoimaista tapettia, jotka ovat saatavilla niin hehkuvissa väreissä kuin eleganteissa, pehmeämmissä sävyissä. Hopeanhohtoiset linjat ja herkkää helmiäistä hohtavat yksityiskohdat antavat mallistolle ainutlaatuisen ilmeen – ja luovat kodistasi upean paikan, johon kaikki ovat tervetulleita.

Mitä kaikkea tapeteilla voidaankaan kertoa? The Apartment on osa Boråstapeterin uutta Studio Collection -konseptia, jolla halutaan tutkia tapetin syvintä olemusta ja mitä kaikkea kuoseilla voidaan tuodaan esiin. Konseptissa suunnittelijoilla on enemmän tilaa tyylittelylle ja mahdollisuus kokeilla odottamattomia ja yllättäviä materiaaleja.

Studio Collectionin taustalla ovat pitkät käsityöperinteet ja rakkaus designiin. Samalla se luo rohkeasti katseen kohti tulevaisuutta. Inspiraatiota saadaan uudenlaisesta ja luovasta muotoilusta, arkkitehtuurista ja sisustuksesta. The Apartment -mallisto on moderni kunnianosoitus huolettomille 1970- ja 80-luvuille, jolloin italialaisen Memphis-muotoiluryhmän leikkisä ja värikäs ilme leimasi muotia.

Venice

Venice-tapetissa on pehmeitä kaaria, joiden innoitus on Venetsian kauniissa rakennuksissa ja niiden ikkunaluukuissa. Häivähdys italialaista 1970-luvun tyylikkyyttä yhdistyy moderniin, graafiseen kuosiin. Venice-tapetista on saatavana kolme värivaihtoehtoa tummansinisestä puuteriseen pastelliin.

Madison

Graafisessa Madison-tapetissa on asennetta. Säännöllinen mutta leikkisä ruudukko on kuin New Yorkin asemakaava. Saatavana on kolme eri väriä, joissa kaikissa on kullan tai hopean väriset yksityiskohdat. Elegantti ja vaikuttava, urbaani tapetti.

Cosmopolitan

Graafisen Cosmopolitan-tapetin ruudut ja ympyrät tuovat mieleen Memphis-ryhmän ikonisen designin 1980-luvulta. Elegantti ja upea, mutta samalla leikkisä! Pehmeät kontrastit ja matta- ja hohdepintojen vaihtelu tekevät tapetista ylellisen ja hienostuneen. Valittavana on 4 värivaihtoehtoa.

Copacabana

Copacabana-tapetissa on reheviä palmunlehviä ja bamburuudukko yksiväristä taustaa vasten. Ilmaisuvoimainen tapetti on samalla levollinen ja luo rentoa lomatunnelmaa! Valittavana on 4 värivaihtoehtoa, joista kolmessa on metallinhohtoinen painatus.

Malibu

Malibu-tapetin vaihteleva kuosi on painettu metallinhohtoiselle pohjalle. Innoitus on peräisin Kalifornian kimaltavasta merestä ja filmitähtien luksuselämästä Malibun rannoilla. Näyttävä ja tyylikäs tapetti on helppo yhdistää muiden sävyjen ja materiaalien kanssa. Saatavana on 5 sävyä.

Palm Springs

Palm Springs -tapetin innoituksena ovat toimineet aavikkokaupungin vuoret, huojuvat palmut ja uskalias arkkitehtuuri. Tapetissa pehmeä, kevyellä helmiäisellä korostettu lehtikuvio toistuu hillitysti mutta särmikkäästi kuvioidulla taustalla. Saatavana on 5 värivaihtoehtoa.

Spirito

Spirito-tapetissa siveltimenvedot muodostavat leikkisän kuosin, joka näyttää liikkuvalta eikä tasaiselta pinnalta. Tyylikästä ja eloisaa samaan aikaan. Pyörteilevä kuosi on hienostunut. Tietyssä valossa se hohtaa kultaisena tai hopeaisena, värivalinnasta riippuen.

Casablanca

Graafinen Casablanca-tapetti tuo tuulahduksen tyylikästä 1970-lukua. Leikkisä ja ilmava ympyrä- ja viivakuosi sopii erinomaisesti nykypäivän tyylitietoisiin koteihin. Metallinhohtoisen painatuksen ja matan taustan välinen kontrasti luo hienostunutta tunnelmaa ja glamouria.

Velveteen

Velveteen-tapetti tuo mieleen 70- ja 80-lukujen ihastuttavan muodin ja tuolloin suositun, samannimisen kankaan. Tapetissa on miellyttävä, kangasmainen rakenne ja matta pohja sekä hillityn hopeaisia raitoja, jotka hohtavat kauniisti. Valittavana on 4 värivaihtoehtoa.

Tribeca

Graafisessa Tribeca-tapetissa on suurkaupungin tuntua. Inspiraatio on peräisin New Yorkin luovasta Tribecasta, jonka asemakaava on vapaampi kuin ylempänä Manhattanilla. Varjostukset luovat kolmiulotteista syvyyttä ja viivoissa on jännittävää metallinhohtoa.

Memphis

Memphis on suurikuvioinen, digitaalipainettu tapetti, jonka geometrinen kuosi on saanut innoituksensa Memphis-ryhmän tyylistä. Ryhmän leikkisä ja värikäs design leimasi 1980-luvun sisustusta. Tämä moderni versio sopii nykypäivän tyyliin. Valitse vaalea pastelli tai elegantti maanläheinen sävy.

Mallistojen kuvia löytyy täältä:
www.varisilma.fi/kuvapankki

Tiina Hakola, valikoimapäällikkö