Theron Group

Theron Catering toteuttaa MRKTNG DAY 2019 tapahtumaan uudenlaisen, vastuullisen tapahtumacateringin

Theron Groupin cateringyksikkö on valittu vuoden tärkeimmän markkinointialan tapahtuman MRKTNG Day:n cateringkumppaniksi. Tapahtuman teema on tänä vuonna ”Do good with marketing” ja tapahtuma haluaa näyttää esimerkkiä myös muille tapahtumille ja niiden järjestäjille vastuullisen cateringin saralla.

Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki kertoo, että vastuullisempi catering on kokonaisuus, joka vaatii asiantuntemusta sekä johtamista. ” Vastuulliseen ja turvalliseen cateringiin liittyy niin paljon elementtejä, että tarvitsimme kumppanin, jolla on jo kokemusta mm. hävikkiruoan minimoinnista. Myös muut elintarvikkeiden sekä niihin liittyvien laitteiden alalla toimivat jäsenyrityksemme ovat lähteneet innolla mukaan uudenlaisen tapahtumakonseptin rakentamiseen.

Theron Groupin kaupallinen johtaja Katri Kärkkäinen kertoo, että tarkoitus on luoda konsepti, jota voidaan soveltaa myös muihin tapahtumiin. ”Olemme jo aikaisemmin kehittäneet erilaisia malleja hävikkiruoan vähentämiseksi ja tehneet tämän saralla yhteistyötä mm. Pelastusarmeijan kanssa. Tässä tapahtumassa haluamme mennä vielä astetta pidemmälle ja pääsemme nyt yhdessä Marketing Finlandin kanssa rakentamaan kestävää, kiinnostavaa ja vastuullista cateringia. Tavoitteenamme on päästä ruokahävikissä nollatasolle. Toivomme tämän näyttävän esimerkkiä myös muille tapahtumajärjestäjille.”

Theron Group on kotimainen perheyritys, hyvän ruoan suurlähettiläs, joka suosii omassa toiminnassaan kotimaisia raaka-aineita sekä luonnonläheisiä ratkaisuja. Theron Groupin neljä kulmakiveä ovat juhlat, catering, bistrokonsepti ravintoloineen sekä nälkäiset ja laatutietoiset lounastajat. Lue lisää www.therongroup.fi

MRKTNG DAY ent. Mainontapäivä on Suomen suurin markkinoinnin tapahtuma, joka tuo yhteen noin 600 päättäjää. Tapahtumaa järjestää Marketing Finland ja se on järjestetty vuodesta 1972 lähtien. Kaksipäiväinen tapahtuma tuo Suomeen maailman johtavia markkinoinnin päättäjiä, vaikuttajia ja ajatusjohtajia.

Lisätietoja antavat:

Katri Kärkkäinen