Tiedoksi toimituksille kuntien veroprosenttitiedoista

Kuntaliitto kerää tietoja kuntien ensi vuoden kiinteistö- ja tuloveroprosenteista tulevan viikon aikana. Lopulliset kuntakohtaiset tiedot julkaistaan perjantaina 17.11.2017 aineiston valmistuttua. Julkistamme lisäksi tilannetietoja verkkosivulla www.kuntaliitto.fi/veroprosentit2018 seuraavina päivinä klo 12 mennessä: 9.11., 13.11. sekä 15.11.

KUNTALIITTO TIEDOTTAA
TOIMITUKSILLE TIEDOKSI
9.11.2017

valmistuttua.

Julkaisemme lisäksi lopulliset tiedot myös karttapohjaisesti www.kuntaliitto.fi/kuntanavigaattori -sivulla.

Halutessanne toimituksenne voi olla yhteydessä Kuntaliiton kuntatalousyksikön asiantuntijoihin:

• kuntatalousyksikön johtaja Henrik Rainio, p. 050 596 9635
  • pääekonomisti Minna Punakallio, p. 040 7515175
  • kehittämispäällikkö, verotus, Jukka Hakola, p. 050 411 7112
  • erityisasiantuntija, kuntataloustilastot ja aikasarjat, Heikki Pukki, p.050 324 3621
    sekä
  • varatoimitusjohtaja Timo Reina, p. 040 555 8458