IFS Nordics

Tiedon ja IFS:n uusi yhteistyö tuo vahvempaa arvoa asiakkaalle

Kumppanuus vahvistaa IFS-ratkaisujen myynti- ja toimituskykyä Baltian maissa.
Sertifioitu IFS-pätevyys on tärkeä lisä Tiedon kumppanuusekosysteemiin. Siksi Tiedon asiantuntijat kouluttautuvat IFS Academyssa.

Pohjoismaiden johtava ohjelmisto- ja palveluyritys Tieto sekä globaali yritysohjelmistotalo IFS ovat allekirjoittaneet kumppanuussopimuksen palvellakseen teollisuus- ja palvelualan asiakkaita toiminnanohjaus- (ERP) ja kunnossapitojärjestelmien (EAM) sekä palvelunhallintaratkaisujen avulla.

Tiedon tytäryhtiö Tieto Latvia liittyy IFS Partner -verkostoon kanavapartneriksi kumppanuussopimuksen myötä. Kumppanuus vahvistaa sekä IFS:n että Tiedon kykyä myydä ja toimittaa IFS-pohjaisia ratkaisuja Baltian maissa. Yhdistämällä Tiedon toimialan huippuosaaminen, ymmärrys toimitusketjusta sekä kokonaisvaltaiset palvelut IFS:n kattaviin yritysohjelmistoihin, tavoitetaan asiakkaita kohdennetuilta toimialoilta, kuten teollisuus-, jakelu-, varallisuudenhallinta- ja palvelualoilta.

”Olen innoissani tästä lupaavasta yhteistyöstä. Yhdessä Tiedon kanssa voimme vahvistaa IFS:n ratkaisujen ja palveluiden asemaa Baltian maissa", sanoo IFS Finlandin toimitusjohtaja Peter Muhonen.

Tiedon markkinakehitysjohtaja Olli Pirttijärvi lisää: “Tavoitteemme on olla asiakkaidemme ensimmäinen valinta liiketoiminnan uudistamisessa. Tämä kumppanuus tarkoittaa sitä, että meillä on valtuudet neuvoa, palvella ja ryhtyä asiakkaidemme yhteistyökumppaniksi, jotta he menestyisivät erilaisten yritysohjelmistoratkaisujen parissa."

Sertifioitu IFS-pätevyys on tärkeä lisä Tiedon kumppanuusekosysteemiin. Tämän vuoksi Tiedon asiantuntijat kouluttautuvat IFS Academyssa, IFS:n virallisessa koulutus- ja sertifiointiohjelmassa.

Lisätietoja antaa:

Kuisma Sillanpää, Head of Industrial and Consumer Services, Application Services, Tieto Finland Oy, +358 (40) 5062558

Kuvat

IFS
IFS kehittää ja toimittaa liiketoimintajärjestelmiä maailmanlaajuisesti asiakasyrityksille, jotka toimivat valmistavassa teollisuudessa, toimitusketjun hallinnassa, ja tarjoavat kunnossapito- ja huoltopalveluita. Henkilöstömme ja ratkaisujemme toimialatuntemus sekä asiakassitoutuneisuutemme on tehnyt meistä johtavan ja suositelluimman toimittajan sektorillamme. 3500 työntekijäämme tukevat yli miljoonaa IFS-käyttäjää ympäri maailmaa paikallisten toimistojemme sekä kasvavan partneriverkostomme kautta.

Seuraa meitä Twitterissä: @ifsworld
Vieraile IFS:n blogissa: http://blog.ifsworld.com/

Tieto
Tiedon tavoitteena on hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Haluamme olla asiakkaillemme paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisemme lisäksi hyödynnämme vahvasti yhdessä innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet.

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa: @TietoCorp / LinkedIn

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta IFS Nordics

Tieto ja IFS laajentavat yhteistyötään Suomessa13.8.2018 08:50:00 EEST | Tiedote

Pohjoismaiden johtava ohjelmisto- ja palveluyritys Tieto sekä globaali yritysohjelmistotalo IFS laajentavat kumppanuuttaan keskittyäkseen asiakaskeskeisiin palveluihin Suomen markkinoilla. Kumppanuudessa yhdistyvät IFS:n ketterät liiketoimintaratkaisut ja Tiedon kokonaisvaltaiset palvelut eri toimialoille. Tämä auttaa asiakkaita maksimoimaan IFS-investoinnin tuomat hyödyt uusien liiketoimintamahdollisuuksien ja parantuneen tehokkuuden kautta.