Tiedote: Arto Paasilinnan tuotanto ääni- ja e-kirjoiksi

Kotimaassa ja maailmalla miljoonia teoksia myyneen Arto Paasilinnan tuotanto digitoidaan ääni- ja e-kirjoiksi. Kesäkuussa saatavilla ovat Jäniksen vuosi, Onnellinen mies, Maailman paras kylä, Hirtettyjen kettujen metsä ja Ulvova mylläri. Laajaa tuotantoa digitoidaan nopeaan tahtiin. Jo kesän aikana lista täydentyy useilla teoksilla.

Arto Paasilinnan teoksia on myyty maailmanlaajuisesti yli kahdeksan miljoonaa, ja hänen menestyksensä on suomalaisittain täysin poikkeuksellista. Käännösoikeuksia myydään jatkuvasti, ja Ulvova mylläri -teokseen perustuva ranskalainen elokuva Cornélius, le meunier hurlant sai ensi-iltansa Ranskassa 2.5. Elokuvan musiikista vastaa Iggy Pop.

Suomalaiset kirjallisuuden ystävät ovat löytäneet äänikirjat, valikoimat ovat laajentuneet vauhdilla ja Paasilinnan teoksia on toivottu pitkään eri äänikirjapalveluihin.

”On hienoa, että uutuuksien rinnalla rakastetut klassikot menestyvät myös äänikirjoina. Äänikirjamarkkinoiden kasvu monipuolistaa valikoimia ja pidentää kirjan elinkaarta. Uskon monen kesälomalaisen iloitsevan tänä kesänä Paasilinnan teoksista”, WSOY:n kaunokirjallisuuden kustantaja Anna-Riikka Carlson toteaa.

Lisätiedot:
WSOY, kustantaja Anna-Riikka Carlson, anna-riikka.carlson@wsoy.fi, +358 40 778 1149

Tiedote: Tekoäly uudistaa talouden, muuttaa työelämää ja voi olla yksi tärkeimmistä keinoista ilmastonmuutoksen pysäyttämiseksi14.2.2019 15:37:24Tiedote

Tiedote: Aki Hintsa – Voittamisen anatomia -kirjaa on myyty yli 100 000 kappaletta22.1.2019 08:00:00Tiedote