Tiedote: Kustantamossa-tapahtuma starttaa verkossa 1.10

Werner Söderström Osakeyhtiön Kustantamossa-haastattelusarja alkaa. 31 kirjailijahaastattelua näkyvät verkossa osoitteessa www.kirja.fi/kustantamossa sekä lyhennettyinä versioina Ilta-Sanomien verkkosivuilla osoitteessa www.is.fi/kustantamossa. Haastatteluita ilmestyy verkkosivuille viikoittain.

Krista Kosonen, Jenni Alexandrova, Laura Friman ja Harri Moisio haastattelevat Leena Lehtolaista, Max Seeckiä, Paula Norosta, Keijo Leppästä ja Tero Pitkämäkeä, Maaret Kalliota, Tommi Kinnusta, Hannes Hyvöstä, Christian Rönnbackaa, Jussi Seppästä, Jenny Rostainia, Antti Heikkistä, Jenni Kokanderia, Henri Hyppöstä, Jari Järvelää, Kale Puontia, Emilia Vuorisalmea, Satu Vasantolaa, Karo Hämäläistä, Pekka Hyysaloa, Arttu Tuomista, Ilkka Remestä, Leo-Pekka Tähteä, Marja Kangasta, Heidi Heralaa, Tuomas Kyröä, Tuomas Milonoffia ja Riku Rantalaa, Petteri Nykkyä, Linda-Maria Roinetta, Emmi-Liia Sjöholmia, Hannu Mäkelää ja Kirsi Pihaa sekä Marja Kihlströmiä.

Werner Söderström Osakeyhtiö haluaa luoda kirjailijan ja lukijan välille yhteyden, tuoda kirjailijat koteihin ja sinne missä ihmiset liikkuvat ja mahdollistaa lukijoille kiinnostavimmat kirjailijakeskustelut. Lukeminen ja kirjojen kuuntelu on suositumpaa kuin koskaan ja suuri yleisö janoaa kohtaamisia kirjailijoiden kanssa, mahdollisuuksia osallistua virtuaalitapahtumiin ja päästä kuuntelemaan kirjailijoiden ajatuksia. Kustantamossa-haastattelusarja mahdollistaa nämä kohtaamiset. Myöhemmin syksyllä lastenkirjailijoille on tulossa oma virtuaalikonsepti, missä mahdollistetaan lastenkirjojen tekijöiden, lukevien lasten sekä vanhempien ja opettajien kohtaamiset. Werner Söderström Osakeyhtiö suunnittelee, luo ja etsii jatkuvasti uusia konsepteja erilaisille virtuaalisille tapahtumille ja lukijoiden ja kirjailijoiden kohtaamisille.

Kustantamossa-trailerivideo https://youtu.be/gslnXrKMfHo

Markkinointi- ja viestintäjohtaja Reetta Miettinen, reetta.miettinen@wsoy.fi, puh. 040 834 4340

Kustantamossa-haastattelusarjassa mukana olevat kirjailijat ja haastattelijat