Tiedote: Tekoäly uudistaa talouden, muuttaa työelämää ja voi olla yksi tärkeimmistä keinoista ilmastonmuutoksen pysäyttämiseksi

Tekoäly tehostaa organisaatioita ja parantaa johtamista ja vapauttaa työntekijät tekemään merkityksellisempiä tehtäviä. Siten se voi myös edistää tasa-arvoa työelämässä.

Atte Jääskeläisen mukaan tekoäly ei uhkaa ihmiskuntaa, mutta hän myöntää, että tekoäly väärissä käsissä on vaarallinen. Tekoälyyn liitetään kuitenkin paljon uhkakuvia ja pelkoja, eikä välttämättä pysähdytä miettimään tekoälyn positiivisia, maailmaa mullistavia mahdollisuuksia.

Lisätiedot:
Kustantaja Anna-Riikka Carlson, puh. 040 778 1149, anna-riikka.carlson@wsoy.fi

Haastattelupyynnöt:
Viestintäpäällikkö Tuuli Leppänen, puh. 040 5646 734, tuuli.leppanen@wsoy.fi

Arvostelukappaleet: tiedotus@wsoy.fi

Ellun Kanojen ja WSOY:n Mitä tapahtuu huomenna -väitekirjasarjassa ilmestyy kirjoja ajankohtaisista ilmiöistä ja luodaan näkemystä tulevasta.

Atte Jääskeläinen: kun tekoäly poistaa järjettömyydet? kansi

Tiedote: Aki Hintsa – Voittamisen anatomia -kirjaa on myyty yli 100 000 kappaletta22.1.2019 08:00:00Tiedote