Nordic Live Productions Oy

TIEDOTE: Tyga pääesiintyjänä Turun Aura Festeillä elokuussa

Yhdysvaltalainen, kansainvälisesti tunnettu rap-artisti Tyga, sekä kotimaiset SANNI, Teflon Brothers, Kuumaa ja BEHM kiinnitetty uusina artisteina ohjelmistoon. Aikaisemmin festivaali on julkaissut ohjelmistoon mm. ruotsalaisen pop-tähti Zara Larssonin, dj-duo Galantiksen, romanialaisen pop-artisti INNA:n sekä kotimaan suoaituimman rap-duo JVG:n. Turun Kupittaanpuistossa 12-13.8.2022 järjestettävässä korkeatasoisessa festivaalissa esiintyy kaikkiaan 15 kotimaista ja ulkomaista yhtyettä. Tapahtuman kaikki lipputyypit ovat nyt myynnissä.
Tyga promokuva

Aura Fest julkaisee uusia artisteja sekä päiväkohtaisen ohjelman - festivaalin kaikki lipputyypit ovat nyt myynnissä

Urbaanin-, pop- ja edm- musiikin kaupunkifestivaali Aura Fest tuo kaupunkiin ainutlaatuisen festivaalielämyksen, kun useat kotimaiset sekä ulkomaiset tähtiartistit esiintyvät elokuussa Turun Kupittaanpuistossa. Festivaali on kokonaisuudessaan ikärajaltaan K18.

Perjantaina 12.8. ohjelmistossa:
Tyga (US), Zara Larsson (SE), SANNI, BEHM, Bomfunk MC’s, Mouhous, Kuumaa, Ida Paul & Kalle Lindroth

Lauantaina 13.8. ohjelmistossa:
Galantis (SE), JVG, INNA (ROM), Gettomasa, Teflon Brothers, Petri Nygård, Cledos

Festivaalin perjantaille kiinnitetty Yhdysvaltalainen rap-artisti Tyga tuli tunnetuksi debyytti-singlellään Coconut Juice. Vuonna 2011 suosio kuitenkin kasvoi singlen Rack City ansiosta. Inspiraatiota Eminemistä, Cam’ronista ja Fabolousista saanut Tyga aloitti uransa jo nuorena julkaisemalla hänen omia mixtapeja internetissä. Nykyisin artistilla on suoratoistopalvelu Spotifyssä yli 28 miljoonaa kuukausittaista kuuntelijaa maailmanlaajuisesti. Tygan kuunnelluimmalla kappaleella Taste on suoratoistopalvelu Spotifyssa yli 1,1 miljardia striimiä.

Kaikki lipputyypit myynnissä nyt!

Liput myynnissä Lippupisteen verkkokaupassa sekä toimipisteissä kautta maan. Lipunmyynti käy tällä hetkellä erittäin kuumana tulevalle kesälle Turun upeimpaan kaupunkifestivaaliin.

Kahden päivän normaali lippu: 119,90€
Kahden päivän VIP-lippu: 199,90€
Yhden päivän normaali lippu pe tai la: 74,90€
Yhden päivän VIP-lippu pe tai la: 129,90€

Lisätietoa lipuista www.aurafest.fi/liput

Materiaalipankki
Lisää materiaalia ladattavissa  tästä linkistä.

Tyga promokuva
Aura Fest 2021 tapahtuma kuva. Kuvaaja: Jarkko Laine
Aura Fest 2021 tapahtuma kuva. Kuvaaja: Jarkko Laine

Nordic Live Productions Oy
Pikkukatu 1
65100 Vaasa

info@nordiclive.fihttps://nordiclive.fi/

Tapahtuman järjestämisestä vastaa suomalainen Nordic Live Productions Oy. Yritys tunnetaan lukuisten kotimaisten festivaalien ja konserttien järjestäjänä. Nordic Live Productions tuottaa mm. Raasepori Festivaalin, Kokkolan Viinijuhlat, Espoon Viinijuhlat, Vaasa Festivalin, Seinäjoella järjestettävän Solar Sound Festivalin, Kainuun Musiikkijuhlat Kajaanissa sekä Turussa järjestettävän Aura Festin, joka oli myös ehdolla vuoden 2020 festivaaliksi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Nordic Live Productions Oy

Ruotsalaisyhtye Gyllene Tider saapuu Suomeen ensi viikolla11.8.2023 08:20:50 EEST | Tiedote

Legendaarisen ruotsalaisyhtye Gyllene Tiderin Hux Flux -kiertue saapuu ensi viikolla Suomeen. Ensimmäinen keikka on perjantaina 18.8. Raasepori Festivalilla Tammisaaren Stallörinpuistossa, jossa esiintyvät myös mm. ruotsalaistähti Carola sekä brittiartisti Bonnie Tyler. Gyllene Tiderin koko kesän kestänyt kiertue huipentuu Vaasan stadionkonserttiin, jossa nähdään myös Ruotsin euroviisuedustajanakin toiminut Sanna Nielsen, suomenruotsalaisyhtye KAJ sekä pietarsaarelainen tulokasartisti Fredrik Furu.

Maailmantähti Tiësto saapuu Suomeen ensi viikolla4.8.2023 09:18:02 EEST | Tiedote

Elektronisen musiikin tunnetuimpiin nimiin kuuluva maailmantähti Tiësto esiintyy ensi viikolla Suomessa kahdella keikalla 11.-12.8.2023. Hollantilainen dj ja tuottaja nähdään sekä Seinäjoen OmaSp Stadionilla vietettävän Solar Sound Festivalin että Turun Kupittaanpuistossa järjestettävän Aura Festin pääesiintyjänä. Tiësto on vieraillut Suomessa viimeksi vuonna 2016, joten artistin suomalaisfanit ovat odottaneet tulevia keikkoja jo pitkään.

Ennätysten viikonloppu: Nightwish rikkoi kävijäennätyksiä kahdella stadionilla19.6.2023 16:15:26 EEST | Tiedote

Maailman menestyneimpiin metalliyhtyeisiin lukeutuvan Nightwishin maailmankiertue valloitti viikonlopun aikana sekä itäisen että läntisen Suomen. Viime perjantaina 16.6. metallijätti teki paluun kotikaupunkiinsa Pohjois-Karjalan Kiteelle, josta yhtye jatkoi matkaansa lauantaina 17.6. Pohjanmaan keskukseen Vaasaan. Sekä Kiteen Rantakentällä että Vaasan Lemonsoft Stadionilla konserttien liput myytiin loppuun tapahtuman porteilta ja stadionien kävijäennätykset rikkoutuivat. Molemmat konsertit järjesti suomalainen tapahtuma-alan organisaatio Nordic Live Productions Oy yhteistyössä paikallisten toimijoiden kanssa.