Nordic Live Productions Oy

TIEDOTE: Tyga pääesiintyjänä Turun Aura Festeillä elokuussa

Yhdysvaltalainen, kansainvälisesti tunnettu rap-artisti Tyga, sekä kotimaiset SANNI, Teflon Brothers, Kuumaa ja BEHM kiinnitetty uusina artisteina ohjelmistoon. Aikaisemmin festivaali on julkaissut ohjelmistoon mm. ruotsalaisen pop-tähti Zara Larssonin, dj-duo Galantiksen, romanialaisen pop-artisti INNA:n sekä kotimaan suoaituimman rap-duo JVG:n. Turun Kupittaanpuistossa 12-13.8.2022 järjestettävässä korkeatasoisessa festivaalissa esiintyy kaikkiaan 15 kotimaista ja ulkomaista yhtyettä. Tapahtuman kaikki lipputyypit ovat nyt myynnissä.

Tyga promokuva

Aura Fest julkaisee uusia artisteja sekä päiväkohtaisen ohjelman - festivaalin kaikki lipputyypit ovat nyt myynnissä

Urbaanin-, pop- ja edm- musiikin kaupunkifestivaali Aura Fest tuo kaupunkiin ainutlaatuisen festivaalielämyksen, kun useat kotimaiset sekä ulkomaiset tähtiartistit esiintyvät elokuussa Turun Kupittaanpuistossa. Festivaali on kokonaisuudessaan ikärajaltaan K18.

Perjantaina 12.8. ohjelmistossa:
Tyga (US), Zara Larsson (SE), SANNI, BEHM, Bomfunk MC’s, Mouhous, Kuumaa, Ida Paul & Kalle Lindroth

Lauantaina 13.8. ohjelmistossa:
Galantis (SE), JVG, INNA (ROM), Gettomasa, Teflon Brothers, Petri Nygård, Cledos

Festivaalin perjantaille kiinnitetty Yhdysvaltalainen rap-artisti Tyga tuli tunnetuksi debyytti-singlellään Coconut Juice. Vuonna 2011 suosio kuitenkin kasvoi singlen Rack City ansiosta. Inspiraatiota Eminemistä, Cam’ronista ja Fabolousista saanut Tyga aloitti uransa jo nuorena julkaisemalla hänen omia mixtapeja internetissä. Nykyisin artistilla on suoratoistopalvelu Spotifyssä yli 28 miljoonaa kuukausittaista kuuntelijaa maailmanlaajuisesti. Tygan kuunnelluimmalla kappaleella Taste on suoratoistopalvelu Spotifyssa yli 1,1 miljardia striimiä.

Kaikki lipputyypit myynnissä nyt!

Liput myynnissä Lippupisteen verkkokaupassa sekä toimipisteissä kautta maan. Lipunmyynti käy tällä hetkellä erittäin kuumana tulevalle kesälle Turun upeimpaan kaupunkifestivaaliin.

Kahden päivän normaali lippu: 119,90€
Kahden päivän VIP-lippu: 199,90€
Yhden päivän normaali lippu pe tai la: 74,90€
Yhden päivän VIP-lippu pe tai la: 129,90€

Lisätietoa lipuista www.aurafest.fi/liput

Materiaalipankki
Lisää materiaalia ladattavissa  tästä linkistä.

Tyga promokuva
Aura Fest 2021 tapahtuma kuva. Kuvaaja: Jarkko Laine
Aura Fest 2021 tapahtuma kuva. Kuvaaja: Jarkko Laine

Nordic Live Productions Oy
Pikkukatu 1
65100 Vaasa

info@nordiclive.fihttps://nordiclive.fi/

Tapahtuman järjestämisestä vastaa suomalainen Nordic Live Productions Oy. Yritys tunnetaan lukuisten kotimaisten festivaalien ja konserttien järjestäjänä. Nordic Live Productions tuottaa mm. Raasepori Festivaalin, Kokkolan Viinijuhlat, Espoon Viinijuhlat, Vaasa Festivalin, Seinäjoella järjestettävän Solar Sound Festivalin, Kainuun Musiikkijuhlat Kajaanissa sekä Turussa järjestettävän Aura Festin, joka oli myös ehdolla vuoden 2020 festivaaliksi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Nordic Live Productions Oy