Tiedote: WSOY julkaisee Harry ”Hjallis ”Harkimon kirjan Suoraan sanottuna

Elokuun lopussa julkaistavassa kirjassaan Suoraan sanottuna Harkimo paljastaa mitä valtakunnanpolitiikan kulisseissa on todella tapahtunut hänen kansanedustajakautensa aikana. Teos tarjoaa herkullisen katsauksen politiikan sisäpiiriin, uuden poliittisen liikkeen syntyyn ja eduskuntatyöhön. Kirjassa Hjallis käy läpi myös henkilökohtaisen elämänsä käännekohtia.

”Jos 6 prosenttia ihmisistä pitää hallitusta hyvänä ja puolueiden jäsenmäärä laskee kuin lehmän häntä, niin jotain vikaahan tässä järjestelmässä on”, Harkimo toteaa.

”Hjallis näyttää lähietäisyydeltä nyky-Suomen poliittisen päätöksenteon kulttuurin ja sen sokeat pisteet. Hänellä on rohkeutta tarkastella ja kritisoida politiikanteon vähemmän mairittelevia mekanismeja, joista urapoliitikot helposti vaikenevat”, kertoo kustantaja Henrikki Timgren.

Lisätiedot:
WSOY, kustantaja Henrikki Timgren, henrikki.timgren@wsoy.fi, puh. 044 321 0666