Tieto Pressiklubin ohjelmistomuutoksesta ei tavoittanut kaikkia

Pressiklubin ohjelmamuutos on ollut tiedossa viikkoja.

Perjantaina 10.2. Yle TV1 -kanavalla nähdään Charles Dickensin ihmemaa-sarjan päätösjakso, joka on 20 minuuttia sarjan muita jaksoja pidempi. Tästä syystä Pressiklubi ei mahdu perjantaina ohjelmapaikalleen.

Ihmemaan päätösjakson aiheuttama muutos Pressiklubin ohjelmapaikalle on ollut tiedossa viikkoja. Inhimillisen erehdyksen takia se ei kuitenkaan tavoittanut kaikkia ohjelman tekijöitä.

Katsojat ovat saaneet oikeat ohjelmatiedot. Lehtien ja ohjelmaoppaiden tv-ohjelmatiedoissa on koko ajan ollut oikea tieto Pressiklubin poisjäännistä.

Yle kertoi jo marraskuussa 2016  Charles Dickensin ihmemaa -sarjan esittelyssä myös lähetysajat:

Ylen viestintä