Tietojärjestelmien tärkein tehtävä on tukea liiketoimintaa

Toimiakseen tehokkaasti muuttuvissa olosuhteissa yritys tarvitsee määrätietoisen johtajuuden ja oikean yrityskulttuurin lisäksi luotettavia ja ketteriä tietojärjestelmiä, jotka tukevat liiketoimintaa myös muutostilanteissa.

”Tietojärjestelmien tärkein tehtävä on tukea liiketoimintaa ja sitä kautta tuottaa yritykselle liikearvoa ja kilpailuetua”, toteaa BDO:n teknologiapalveluiden johtaja Jukka Tiainen.

Tietojärjestelmien ketteryys ja luotettavuus korostuu etenkin liiketoiminnan muuttuessa, kuten kasvussa ja kansainvälistymisessä.

”Oikea teknologia auttaa muuttuvissa olosuhteissa ja oikein valittu toiminnanohjausjärjestelmä auttaa yrityksiä läpi isojenkin muutosten”, jatkaa Tiainen.

BDO on aloittanut yhteistyön toiminnanohjausjärjestelmä Oracle NetSuiten kanssa. BDO:n asiantuntijat tuovat toiminnanohjausjärjestelmän hankinta-, käyttöönotto ja kehittämishankkeeseen talouden ja muiden prosessien vahvaa osaamista ja ovat asiakkaan tukena järjestelmän käyttöönotossa sekä hyödyntämisessä.

”Toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoon kannattaa hankkia erityisosaamista. Autamme sekä NetSuiten käyttöönotossa, että tuotannon tuessa. Varmistamme, että järjestelmästä saadaan parhaat hyödyt käyttöön,” Jukka Tiainen sanoo.

Oracle NetSuite on johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, joka soveltuu etenkin kasvaville sekä kansainvälistä liiketoimintaa harjoittaville tai kansainvälisesti laajentumassa oleville yrityksille. Se erottuu muista ERP-järjestelmistä käyttäjäystävällisyydellään ja joustavuudellaan ja räätälöitävien ominaisuuksien ansiosta se sopii erittäin hyvin asiakkaan muuttuviin tarpeisiin. BDO on Oracle NetSuiten allianssikumppani.

Jukka Tiainen
Johtaja, teknologia- ja analytiikkapalvelut
jukka.tiainen@bdo.fi

Jukka Tiainen

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista. Tarjoamme laadukkaita tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvontapalveluja kaiken kokoisille yrityksille, julkissektorille ja muille yhteisöille. Palvelemme asiakkaitamme 167 maassa yli 90 000 asiantuntijamme voimin, Suomessa meitä on noin 250.

Tiedote: BDO on ostanut tilintarkastustoimistojen Helle Partnersin liiketoiminnan ja HelBalin osakekannan12.1.2021 18:02:42 EETTiedote

BDO Oy on ostanut tilintarkastusta ja vero- ja neuvonantopalveluja tarjoavien Helle Partners Oy:n liiketoiminnan ja HelBal Oy:n osakekannan. Helle Partners ja HelBal ovat erikoistuneet Baltia- ja Venäjä-taustaisten yritysten suomalaisten tytäryhtiöiden tilintarkastukseen ja konsultointiin. Helle Partnersin ja HelBalin yhteenlaskettu liikevaihto on noin 1M euroa.