OptimeSys Group Oy

Tietoturvayhtiö OptimeSys yhteistyöhön Palo Alto Networksin kanssa

Optimesys aloittaa yhteistyön tietoturvavalmistaja Palo Alto Networksin kanssa.

OptimeSys Group Oy ja Palo Alto Networks ovat sopineet Palo Alto Networksin tietoturvaratkaisujen jälleenmyynnistä Suomessa. Palo Alto Networks on yksi maailman suurimmista seuraavan sukupolven palomuurien valmistaja. Yhtiön palomuuriratkaisut sopivat toimialasta riippumatta kaikille keskisuurille ja suurille yrityksille ja julkisille organisaatioille, jotka panostavat digitaalisen infrastruktuurinsa turvaamiseen.

"Palo Alto on loistava täydennys palveluvalikoimaamme. Olemme nähneet, että asiakkaidemme kokoluokan kasvaessa suurempiin pörssiyrityksiin, on Palo Alto Networksin ratkaisuille vahvaa kysyntää. Olemme iloisia, että saamme vahvistettua liiketoimintaamme edelleen yhteistyössä Palo Alto Networksin kanssa", toteaa Kimmo Ojala, OptimeSys Group:n toimitusjohtaja.

OptimeSys ja Palo Alto Networks vahvistavat asemiaan Suomessa

OptimeSys on voimakkaassa kasvussa oleva tietoturvapalveluita tarjoava yritys, jonka toimipaikat sijaitsevat Espoossa ja Tampereella. Yhtiön vuoden 2017 liikevaihto on n. 7M€ ja suunnitelmallisen kasvun myötä henkilöstön määrä on noussut yli 50 työntekijän. OptimeSys arvioi liikevaihdon kasvun yltävän vuonna 2018 noin 35-45 prosenttiin verrattuna vuoden 2017 liikevaihtoon. Palo Alto Networks on perustettu vuonna 2005 ja se on kasvanut voimakkaasti viime vuosina. Vuonna 2017 yrityksen liikevaihto ylti 1,8 miljardiin dollariin. Palo Alto Networks on sijoittunut toistuvasti Gartner & Forresterin vertailussa kirkkaimmille sijoille. Suomessa Palo Alto on aloittanut toimintansa vuonna 2008.

"Palo Alto Networks on arvostettu toimija alalla ja heidän ratkaisunsa ovat hieno lisäys palveluvalikoimaamme. Strategiamme keskiössä on palvella asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti tietoturva-asioissa; aina ympäristön kartoituksesta oikeiden ratkaisuiden valintaan ja käyttöönottoon sekä edelleen koko ympäristön valvontaan, hallintaan ja jatkokehittämiseen. Asiakastarpeet kasvavat ja muuttuvat ja kehittämällä ratkaisuvalikoimaamme uusilla kumppanuuksilla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme aina juuri heidän ympäristöönsä soveltuvan ratkaisun", lisää Ojala.

OptimeSys Group Oy
Sinikalliontie 3 D

020 776 9480 (klo 9-16)https://www.optimesys.fi

OptimeSys on vuonna 2007 perustettu tietoturva- ja ICT palveluita tuottava asiantuntijayritys. Yrityksen toimipisteet sijaitsevat Espoossa ja Tampereella.

OptimeSysyin ydinosaamista ovat korkeatasoiset tietoturvapalvelut, laitteet ja järjestelmät joiden avulla suojautua verkkorikollisia vastaan. OptimeSysin asiakkaina on niin tunnettuja pörssiyrityksiä kuin muutaman kymmenen hengen pienyrityksiäkin. OptimeSys toimii myös valtio- ja julkissektorilla täyttäen valtionlaitosten korkeat tietoturvavaatimukset.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta OptimeSys Group Oy