Veikkaus Oy

Tiistain Eurojackpot-arvonnassa ei löytynyt täysosumia – perjantaina potissa on noin 17 miljoonaa euroa

Eurojackpotin arvonnassa ei löytynyt tiistaina (kierros 22/2022) täysosumia, joten potti nousee, ja perjantaina pelissä on tarjolla noin 17 miljoonaa euroa.

Eurojackpot-studio Helsingin Pasilassa.

5+1-tuloksia löytyi kaksi kappaletta. Noin 377 000 euron voitot matkaavat Tanskaan ja Saksaan.

5+0-tuloksia löytyi yksi Saksasta. Myös tällä tuloksella voitti noin 377 000 euroa. Voittosumma on sama kuin 5+1-tuloksilla, sillä Eurojackpotin sääntöjen mukaan tilanteessa, jossa ylemmän voittoluokan voitto olisi pienempi kuin alemman, voittoluokkien jakosummat yhdistetään ja voitot jaetaan samansuuruisina kummassakin voittoluokassa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, jolla voitti 4 804,40 euroa. Tuloksia löytyi yksi kappale.

Kierroksen 22/2022 Eurojackpotin Tiistaiarvonnan oikea rivi on 14, 30, 37, 39, 50 ja tähtinumerot 4 ja 12.

Tiistai-Jokerin voittorivi on 5 3 8 0 9 1 4. Jokerista ei löytynyt 7 tai 6 oikein -tuloksia.

Lomatonnin voittorivi on Reykjavik 88. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 5 kappaletta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Eurojackpot-studio Helsingin Pasilassa.

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma