Pihla Group OyPihla Group Oy

Tiivin kotimaiset ikkunainnovaatiot esillä Naantalin Asuntomessuilla

Tämän vuoden Asuntomessut järjestetään Naantalin Luonnonmaan saarella kauniissa saaristomiljöössä 15.7.-14.8.2022. Tiivi, Suomen halutuin ikkunamerkki, on jälleen mukana Asuntomessuilla edustettuna useissa upeissa messukodeissa.
Tiivin Maisema-ikkuna yhdistettynä tuuletusikkunan kanssa samaan karmikehykseen.

Luonnon kunnioitus sekä hyvinvointi ja onnellisuus ovat tämän vuoden Asuntomessujen kantavia teemoja. Asuntomessualue Lounatuuli ja messukodit onkin rakennettu luontoa ja ympäristöä kunnioittaen. Tämä näkyy mm. rakennusmateriaaleissa, messukotien tilasuunnitteluissa sekä pihoissa, ja messualueen sijainnissa, joka on keskellä luontoa, mutta lähellä Naantalin keskustaa palveluineen.

Tiivi on ikkunoiden ja ovien edelläkävijä – Uusi ominaisuus Maisema -ikkunaan

Kiinteiden ikkunoiden suosio on noussut merkittävästi niin uudis- kuin korjausrakentamisessakin ja tämä trendi on jälleen nähtävissä myös Naantalin Asuntomessuilla. Kiinteät ikkunat mahdollistavat suuremmat ikkunakoot, ja minimalistisen karmirakenteen ansiosta valoaukko on suurempi kuin samankokoisessa avautuvassa ikkunassa. Lisäksi kiinteässä ikkunassa on vain kaksi pestävää pintaa, sisä- ja ulkopuoli.

Kiinteän ikkunan kasvavan suosion myötä on tullut yhä tärkeämmäksi kehittää tuotteen laatua, käytettävyyttä, ulkonäköä ja turvallisuutta. Vaikka ilmanvaihtolaitteet huolehtivat yhä enemmän rakennusten sisäilmasta, on kodeissa tärkeää olla mahdollisuus tuulettaa tarpeen mukaan tehokkaasti. Kiinteään Maisema-ikkunaamme on saatavana uutuutena aukeava osa samaan karmikehykseen kiinteän ikkunan rinnalle. Uusi avattava osa tuo toivotun tuuletusmahdollisuuden ja sen näkymätön piilosaranointi yhdistyy kiinteän ikkunan minimalistiseen tyyliin. Uudella Tiivin Maisema-ikkunalla voidaan suunnitella näyttäviä ikkunakokonaisuuksia yhdistämällä kiinteän ikkunan esteetön näkymä ja tuuletusmahdollisuus.

Tiivin laajalla ikkuna- ja ovivalikoimalla voidaan luoda näyttäviä ja suuria lasipintoja, unohtamatta kodin energiatehokkuutta, turvallisuutta tai hyvinvointia. Ikkunoilla ja ovilla on suuri rooli kotien suunnittelussa, sillä ne luovat puitteet tilojen toiminnoille, kalusteiden valinnalle ja muulle sisustukselle. Ikkunoiden tuoma luonnonvalo on vain yksi osa tilojen suunnittelua, mutta myös niiden materiaali, väri ja muotoilu sekä ominaisuudet määrittävät tilojen tunnelmaa ja toiminnallisuutta.

Muuta käsityksesi ikkunoista ja ovista Naantalissa

Suurten kiinteiden ikkunoiden ja luonnonvalon lisäksi Naantalin Asuntomessukohteissa korostuu arjen helppous ja hyvinvointi. Tiivi pyrkii tuotteillaan ja palveluillaan tekemään rakentamisesta, remontoinnista ja asumisesta mukavampaa, helpompaa ja turvallisempaa.

Tiivin ikkunoita ja ovia onkin nähtävillä useassa eri messukodissa. Muun muassa Tiivin edistyksellinen ja markkinoiden kaunein Kristalli-ikkuna loistaa messukodeissa minimalistisella tyylikkyydellään sekä ainutlaatuisilla ominaisuuksillaan. Elegantin ja viimeistellyn tyylin kruunaa piilossa olevat piilosaranat, sekä käyttömukavuutta ja turvallisuutta lisää sisään kelautuvat kaihdinnarut. Ikkunat voidaan varustella lukuisilla erilaisilla lasituksilla ja lisävarusteilla kuten auringon lämpösäteilyä estävillä auringonsuojalaseilla, mobiilisignaalia vahvistavilla Antennilaseilla tai terveellisempää sisäilmaa suodattavalla Siitepölyverkolla.

Tiivin premium -tason ikkuna- ja ovimallisto on syntynyt pitkän kokemuksen ja tuotekehityksen tuloksena, ja ikkunat ja ovemme ovatkin olleet osa suomalaisia koteja jo 40 vuoden ajan. Tiivin kotimaisissa ikkunoissa ja ovissa yhdistyvät energiatehokkuus, korkea laatu ja innovatiiviset ominaisuudet. Kaikkien tuotteidemme korkea laatu kumpuaa Pohjois-Pohjanmaan perinteikkäästä ja arvostetusta käsityöläisyydestä, ja kotimaiset tuotteemme valmistetaan tänäkin päivänä tehtaallamme Haapajärvellä.

Tiivin messuosasto löytyy kohteen 4. Kannustalo Auman yhteydestä.

Tutustu Tiivin ikkunoihin ja oviin seuraavissa messukodeissa Naantalissa:

• Kohde 4: Kannustalo Auma
  • Kohde 7: Kastelli-Hirsi Aisti
  • Kohde 8: Lakka Betoniviidakko
  • Kohde 11: Kastelli Kultaranta
  • Kohde 12: Kastelli Pukkila

Lisätietoja ja kuvapyynnöt:

Mika Kanervo, markkinointipäällikkö, Tiivi
mika.kanervo@pihla.fi / 050 375 6333
www.tiivi.fi/asuntomessut

Tiivi on Suomen halutuin ikkuna- ja ovimerkki, joka kehittää, valmistaa ja myy ikkunoita ja ovia sekä näihin liittyviä palveluita ja tarvikkeita kuluttajille, taloyhtiöille, rakennusyrityksille ja talotehtaille. Ikkuna- ja ovimallistomme on syntynyt pitkän kokemuksen ja tuotekehityksen tuloksena ja Tiivin ikkunat ja ovet ovatkin olleet osa suomalaisia koteja jo yli 40 vuoden ajan. Kaikkien tuotteidemme korkea laatu kumpuaa Pohjois-Pohjanmaan perinteikkäästä ja arvostetusta käsityöläisyydestä. Kotimaiset Tiivi-ikkunat ja -ovet valmistetaan tänäkin päivänä tehtaallamme Haapajärvellä. Kaikilla tuotteillamme on kotimaisuudesta kertova Avainlippumerkki.

Tiivin omistaa Pihla Group Oy, joka on Suomen ikkunamarkkinoiden suurin toimija.

www.tiivi.fi | 0800 184 484

Pihla ja Tiivi laajasti esillä asuntomessuilla: Ikkuna- ja ovivalinnoissa korostuvat energiatehokkuus ja kestävyys6.7.2023 10:00:00 EEST | Tiedote