Timo Hietanen Elon asiakkuusjohtajaksi

Työeläkeyhtiö Elon asiakkuusjohtajaksi on nimitetty 1.4.2018 alkaen KTM Timo Hietanen.

Hietasella on pitkä ja monipuolinen kokemus finanssialalta. Aiemmin hän on aiemmin toiminut muun muassa Eteran asiakkuuksista ja vakuutuksista vastaavana varatoimitusjohtajana sekä useissa johtotason tehtävissä Danske Bankissa, Nordeassa ja Valtiokonttorissa.

– Elon toimintaympäristön nopeat muutokset haastavat meitä ja edellyttävät meiltä uudenlaisia ratkaisuja. Timo Hietasen pitkä ja monipuolinen kokemus finanssialalta on omiaan tukemaan meitä tässä työssä sekä vahvistamaan ja luomaan edellytyksiä Elon menestykselle tulevaisuudessa, johtaja Matti Carpén kertoo.

– Tartun innolla tähän tehtävään, jossa voin hyödyntää aikaisempaa kokemustani yhdessä Elon ammattilaisten kanssa. Toimiva yhteistyö kumppaniemme kanssa antaa erinomaiset lähtökohdat palveluidemme ja asiakasliiketoimintamme edelleen kehittämiselle. Uudistumme yhdessä asiakkaidemme ja kumppaniemme kanssa, Hietanen sanoo.

Timo Hietanen, asiakkuusjohtaja, asiakkuudet ja kanavat,
timo.hietanen(a)elo.fi, puh. 020 703 5330

Matti Carpén, johtaja, asiakkuudet ja kanavat, vakuutukset, ICT,
matti.carpen(a)elo.fi, puh. 020 703 5165

Suomalaisista yrityksistä joka kolmas ja yrittäjistä noin 40 prosenttia on valinnut Elon työeläkekumppanikseen. Vastaamme noin 520 000 työntekijän ja yrittäjän tulevista eläkkeistä, huolehdimme 240 000 eläkkeensaajasta ja noin 24 miljardin euron sijoitusomaisuudesta.

Elo syntyi 1.1.2014, kun Eläke-Fennia ja LähiTapiola Eläkeyhtiö fuusioituivat. www.elo.fi

Arbetspensionsbolaget Elos delårsrapport 1.1−31.3.2019: Stark inledning på året för Elo – placeringsintäkterna 5,2 %30.4.2019 09:12:34 EESTTiedote

Arbetspensionsbolaget Elos placeringar gav i januari–mars en avkastning på 5,2 procent, dvs. 1 160 miljoner euro. Placeringarnas marknadsvärde uppgick vid utgången av mars till 23,4 miljarder euro. Aktiemarknaden uppnådde en av de bästa avkastningsperioderna sedan hösten 2009, även om osäkerheten om världsekonomins utveckling ökade.