Timo Hietanen Elon asiakkuusjohtajaksi

Työeläkeyhtiö Elon asiakkuusjohtajaksi on nimitetty 1.4.2018 alkaen KTM Timo Hietanen.

Hietasella on pitkä ja monipuolinen kokemus finanssialalta. Aiemmin hän on aiemmin toiminut muun muassa Eteran asiakkuuksista ja vakuutuksista vastaavana varatoimitusjohtajana sekä useissa johtotason tehtävissä Danske Bankissa, Nordeassa ja Valtiokonttorissa.

– Elon toimintaympäristön nopeat muutokset haastavat meitä ja edellyttävät meiltä uudenlaisia ratkaisuja. Timo Hietasen pitkä ja monipuolinen kokemus finanssialalta on omiaan tukemaan meitä tässä työssä sekä vahvistamaan ja luomaan edellytyksiä Elon menestykselle tulevaisuudessa, johtaja Matti Carpén kertoo.

– Tartun innolla tähän tehtävään, jossa voin hyödyntää aikaisempaa kokemustani yhdessä Elon ammattilaisten kanssa. Toimiva yhteistyö kumppaniemme kanssa antaa erinomaiset lähtökohdat palveluidemme ja asiakasliiketoimintamme edelleen kehittämiselle. Uudistumme yhdessä asiakkaidemme ja kumppaniemme kanssa, Hietanen sanoo.

Timo Hietanen, asiakkuusjohtaja, asiakkuudet ja kanavat,
timo.hietanen(a)elo.fi, puh. 020 703 5330

Matti Carpén, johtaja, asiakkuudet ja kanavat, vakuutukset, ICT,
matti.carpen(a)elo.fi, puh. 020 703 5165

Työeläkeyhtiö Elo huolehtii asiakkaidensa lakisääteisestä työeläketurvasta. Lisäksi autamme asiakkaitamme menestymään ja vastaamaan muuttuvan työelämän haasteisiin. Suomalaisista yrityksistä joka kolmas ja yrittäjistä yli 40 prosenttia on valinnut Elon työeläkekumppanikseen. Vastuullisuus on kiinteä osa Elon toimintaa. Vastaamme yhteensä noin 500 000 työntekijän ja yrittäjän tulevista eläkkeistä sekä huolehdimme noin 230 000 eläkkeensaajasta. Elo on merkittävä sijoittaja, ja yhtiön sijoitusomaisuuden arvo on noin 23 miljardia euroa. Elo syntyi 1.1.2014, kun Eläke-Fennia ja LähiTapiola Eläkeyhtiö fuusioituivat.

Elo vahvistaa työhyvinvointiosaamistaan Turussa ja ympäröivissä maakunnissa3.5.2018 09:09Tiedote

Työeläkeyhtiö Elon työhyvinvoinnin kehittämistiimiin on nimitetty uusi asiantuntija. Työhyvinvoinnin kehittämispäällikkö Päivi Savolainen aloitti tehtävässään 12.4. Savolaisen päätoimipaikka on Turku, josta käsin hän työskentelee Länsi-Uusimaalla, Varsinais-Suomessa ja Satakunnassa sijaitsevien asiakkaiden kanssa. Savolainen siirtyi Eloon Lean5 Europe Oy -valmennustalosta. Hänellä on pitkäaikainen kokemus elinkeinoelämän kehittämistyöstä, varsinais-suomalaisesta yritysyhteistyöstä sekä organisaatioiden tuottavuuden ja työhyvinvoinnin kehittämisestä. Hänen erikoisosaamistaan on erityisesti joustavuutta ja jatkuvaa parantamista painottava Lean-johtamisfilosofia. Koulutukseltaan Savolainen on hallintotieteiden maisteri. Hän raportoi tehtävässään työhyvinvointijohtaja Anu Suutela-Vuoriselle. ”Nykyajan työelämässä varmaa on vain jatkuva muutos”, kertoo Savolainen. ”Ne organisaatiot ja yksilöt, jotka sopeutuvat jatkuvasti uuteen, pärjäävät ja menestyvät. Aiemmissa tehtävissäni olen päässyt n