Tina Turnerin menestyskirja julkaistaan suomeksi – buddhalaisuuden opit auttoivat synkkinä aikoina

Onnellisuus on olemuksesi -kirjassa (Viisas Elämä, 2021) maailmankuulu laulaja Tina Turner avaa sisäistä ajatusmaailmaansa ja hengellisyyttään. Turnerin elämään on mahtunut suurta suosiota, mutta myös vaikeita vastoinkäymisiä. Kirjassa kerrotaan miten hengellisyys on auttanut Turneria läpi vuosien.

Valokuva: Vera Tammen  Kansi: Taivo Org
Valokuva: Vera Tammen Kansi: Taivo Org

Rakastetun supertähden Tina Turnerin kirja Onnellisuus on olemuksesi – Opas pysyvään elämänmuutokseen julkaistaan suomen kielellä 6. lokakuuta. Kauppojen hyllyiltä kirja löytyy viikolla 41. Teos julkaistiin alkuperäiskielellä loppuvuodesta 2020 ja se on ollut myyntimenestys. Turnerin kirja on elämäkerrallinen tarina vaikeuksien voittamisesta, onnellisuudesta ja toivosta. Teos tarjoaa inspiroivia ja hengellisiä neuvoja itsensä tutkiskeluun. Voimaantuminen ja sisäisen eheyden löytäminen ovat tärkeitä teemoja, joita kohti Turner haluaa kirjassaan ohjata lukijaa hellävaraisesti.

Buddhalaisuuden periaatteet ja sen ajattomat opit ovat auttaneet Turneria läpi hänen värikkään elämänsä. Hän on joutunut kamppailemaan köyhyyden, ennakkoluulojen, sairauksien ja menetysten kanssa. Turnerin elämää varjostaneet haasteet saivat hänet pohtimaan pitkäaikaista suhdettaan buddhalaisuuteen syvällisemmin ja nyt hän haluaa jakaa kirjassaan ajatuksia siitä, kuinka saavuttaa sisäinen eheys, onni ja tasapaino.

Alkuperäisteos nousi kansainväliseksi bestselleriksi

Alkuperäisteos julkaistiin vuonna 2020 ja se nousi nopeasti kansainväliseksi bestselleriksi. Saksassa, Itävallassa, Hollannissa ja Sveitsissä kirja oli myydyimpien kirjojen listalla jopa kahdeksan viikkoa.

Amazon Editors valitsi kirjan yhdeksi vuoden 2020 parhaaksi tietokirjallisuuden teokseksi, minkä lisäksi Amazon Book Review suositteli teosta joulusesongin lahjakirjaksi viime vuonna. Kirja on sittemmin saanut positiivisen vastaanoton julkaisuissa kuten Variety, People ja Vanity Fair.

"Olen pitkään halunnut kertoa julkisesti elämäni arvokkaimmasta osa-alueesta. Toimin itse oppaana tässä kirjassa, jossa kerron, miten kuka tahansa voi saavuttaa kestävän onnen. Kirja valottaa hengellisiä totuuksia, joita olen oppinut uskomattomalla matkallani lapsuudesta nykyhetkeen ja iloon”, kirjoittaa Turner kirjansa johdannossa.

Turner on yksi maailman arvostetuimmista ja menestyneimmistä laulajista, ja hän on myynyt enemmän konserttilippuja kuin yksikään toinen sooloartisti. Jäljittelemättömästä tyylistään ja vahvoista tulkinnoistaan tunnetun megatähden levyjä on myyty yli 200 miljoonaa kappaletta.

Lisätietoja:

Lisätietoja sekä kirjan arvostelukappaleita on pyydettävissä osoitteesta: tiedotus@viisaselama.fi

Viisas Elämä Oy (ent. Basam Books Oy) on suomalainen kustantamo, jolla on 25 vuoden kokemus sekä kotimaisen että ulkomaisen tietokirjallisuuden julkaisemisesta. Kustantamo keskittyy julkaisuohjelmassaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja he ovat Suomen johtava kustantamo tässä kategoriassa. He pyrkivät tarjoamaan työkaluja ja oivalluksia merkitykselliseen elämään kaikilla elämän osa-alueilla. Viisas Elämän valikoimaan kuuluu ajattomia klassikoita, kuten Eckhart Tolle, Dalai Lama, Florence Scovel Shinn, James Allen, Jon Kabat-Zinn, Byron Katie, Timothy Ferriss, Tony Robbins, Charles Duhigg, Clarissa Pinkola-Estés, Wayne D. Dyer, Bruce Lipton, Michael Singer, ja Brené Brown.

Valokuva: Vera Tammen  Kansi: Taivo Org
Valokuva: Vera Tammen Kansi: Taivo Org

On aika luoda uutta – Ilkka Koppelomäen Saa mitä haluat -muistikirja auttaa itsensä kehittäjiä eteenpäin19.10.2021 08:51:00 EEST | Tiedote

Kirjailija ja itsensä johtamisen valmentaja Ilkka Koppelomäen Saa mitä haluat -tuoteperheen uutuus on Saa mitä haluat -muistikirja (Viisas Elämä). Se on suunniteltu itsensä kehittämisen ja ajattelun tueksi, ja se auttaa pysähtymään omien ajatusten äärelle. Muistikirja täydentää suosittujen Saa mitä haluat -valmennusten ja kirjojen ohjeita toteuttaa oman näköistä elämää. Muistikirja on tärkeä työkalu kaikissa Koppelomäen valmennuksissa ja verkkokursseissa, mutta toimii myös itsenäisesti oman elämän suunnittelussa ja ajanhallinnassa.

”Pyhyys on tässä, se potkii sua perseelle!”17.8.2021 08:38:00 EEST | Tiedote

Miten jatkaa elämää, kun läheinen saa lääkäriltä kuolemantuomion? Sanna Vaaran odotettu uutuusteos Siskonpeti käsittelee rankkoja teemoja – kuolemanpelkoa, irti päästämistä, syyllisyyttä ja häpeää. Pysäyttävistä aiheistaan huolimatta Siskonpeti on tulvillaan toivoa, lämpöä ja ronskia huumoria. Se on yhtä aikaa sekä selviytymistarina että ylistyslaulu elämälle, sen iloille ja suruille. Elämään kuuluu kaikki.

Viisas Elämän syksyn 2021 kirjat on julkaistu8.6.2021 14:30:04 EEST | Tiedote

Viisas Elämän syksyn 2021 uutuuskirjoja yhdistää halu hidastaa hektistä elämää. Onnea ja mielenrauhaa löytyy yllättävän läheltä ja tutuista lähteistä: arjesta, saunasta, itsensä kehittämisestä ja myönteisen ajattelun voimasta. Uutuuksien joukossa nähdään myös legendaarisen supertähden Tina Turnerin tuore elämäkerta, joka valottaa maailmankuulun artistin hengellistä matkaa. Toinen syksyn odotetuimmista käännöskirjoista on Wim Hof -menetelmä, joka kertoo kylmähoidon lukuisista terveyshyödyistä. Ohessa tulevan syksyn satoa ja poimintoja sekä kotimaisten että ulkomaisten teosten monipuolisesta kattauksesta.