Titta Olander-Järvinen vahvistamaan Suomen Seniorihoivan palvelutiimiä

Suomen Seniorihoiva Oy on nimittänyt palvelukoordinaattoriksi Titta Olander-Järvisen 2.1.2020 alkaen. Nimityksen myötä yhtiö vastaa kysynnän jatkuvaan kasvuun.
Palvelukoordinaattori Titta OIander-Järvinen.

Olander-Järvinen on koulutukseltaan lähihoitaja ja tradenomi. Hänen vastuualueenaan on asiakaspalvelun ja työvuorojen koordinointi. Aiemmin Olander-Järvinen on työskennellyt hoitajana ja tiiminvetäjänä Uudenmaan Seniorikodit Oy:ssä sekä kaupan alalla liikkeenjohdollisissa tehtävissä.

- Toivotamme Titan lämpimästi tervetulleeksi vahvistamaan palvelutiimiämme. Kysyntämme kasvaessa tarvitsemme lisää ammattitaitoista otetta toimintojen kehittämiseen. Titan kokemus hoitotyöstä yhdistettynä hänen liike-elämän kokemukseensa tuo palvelutoimintoihimme erinomaisen vahvistuksen, sanoo Suomen Seniorihoivan perustaja ja toimitusjohtaja Mika Suominen.

Olander-Järvinen kiinnostui Suomen Seniorihoivasta, koska halusi työssään yhdistää ammattitaitoisen palvelun ja aidosti välittävän vuorovaikutuksen ikäihmisten parissa.

- Minuun teki erityisen vaikutuksen Suomen Seniorihoivan tapa toimia asiakkaan kanssa kiireettömästi. Minulle on sydämenasia, että asiakas huomioidaan ja häntä palvellaan parhaalla mahdollisella tavalla. Koin myös Suomen Seniorihoivan arvot omikseni ja haluan olla mukana edistämässä niiden toteutumista käytännössä, kertoo Titta OIander-Järvinen.

Palvelukoordinaattori Titta OIander-Järvinen.

Suomen Seniorihoiva Oy on täysin kotimainen hoiva-alan kasvuyritys, jonka tehtävänä on rikastaa senioreiden elämää. Yritys on perustettu vuonna 2013 ja se toimii seitsemällä eri paikkakunnalla työllistäen kymmenittäin hoiva-alan ammattilaisia. Yritys tuottaa luotettavia ja korkealuokkaisia avustus-, seuranpito- ja hoivapalveluita 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Tulevaisuudessa yritys pyrkii olemaan merkittävä kotimainen sote-palveluiden tuottaja.