TOAS

TOASin palvelut paranevat: Asukkaat voivat vuokrata yhteisauton käyttöönsä

TOAS kasvattaa asumisen palveluitaan ja tuo OP Yhteisautot opiskelijoiden saataville.

Opiskelijoiden käytössä on kolme Renault Zoe-merkkistä sähköautoa, jotka löytyvät TOAS Heikintornin (Iidesaukio 1), TOAS Kalevan Keihään (Sarvijaakonkatu 18) ja TOAS Tuulanhovin (Vaajakatu 5) pysäköintialueilta. Autot ovat vapaasti TOASin asukkaiden vuokrattavissa.

Auto varataan OP Yhteisauto -sovelluksella ja varauksesta veloitetaan seuraavasti:

• 8 e / 1h
  • 25 e / 4 h
  • 35 e / 10 h
  • 50 e / 24 h

Kirsi Koski
toimitusjohtaja, TOAS sr
kirsi.koski@toas.fi

TOAS
Iidesaukio 1 / PL 423

0800 95560https://www.toas.fi

TOAS eli Tampereen opiskelija-asuntosäätiö sr. tarjoaa opiskelijoille helppoa asumista kasvaviin tarpeisiin. TOASin tavoitteena on helpottaa opiskelijan arkea ja kehittää toimintaansa opiskelijalähtöisesti.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta TOAS